Elektrische opening achterklep

nyctos

Nieuw lid
Volgende week wordt mijn nieuwe SII C geleverd, waar ik uiteraard naar uitkijk. Maar gisteren stond ik weer eens met mijn handen vol aankopen en de sleutel in de hand voor mijn S-Max en toen dacht ik: wat zou het handig zijn als die klep nu vanzelf zou open gaan :smirk:
Dus ik heb al spijt dat ik deze optie iet erbij genomen heb.
Mijn vraag is: weet iemand of dit achteraf kan gemonteerd worden en is het prijsverschil groot met af fabriek?
 

hemi24

Forumguru
Mensen, even niet het electrisch openen verwarrren met de electrische ontgrendeling.

Lijkt me dat Nyctos de eerste variant bedoelt en Anton1938 niet (Anton1938 heeft ook geen combi als ik me niet vergis...)
 

hemi24

Forumguru
Er is een groot verschil tussen Kessy en het middelste knopje op je afstandsbediening 2 seconcen ingedrukt houden...
 

nyctos

Nieuw lid
Ik bedoelde inderdaad volledig openen en niet enkel ontgrendelen.

Mensen, even niet het electrisch openen verwarrren met de electrische ontgrendeling.

Lijkt me dat Nyctos de eerste variant bedoelt en Anton1938 niet (Anton1938 heeft ook geen combi als ik me niet vergis...)
 

LenK

Forumguru
niet standaard dan? bij mij wel, maar ja, alles verandert een beetje, kaler, kaler
Is dat de nieuwe strategie? De prijzen niet verhogen maar steeds minder standaard opties.
Niet zo slim. Levert alleen maar mensen op die zich bekocht voelen als bij aflevering ineens zaken ontbreken.
 

Monteurtje

Forumguru
Maar Anton 1938 heeft een HB en geen Combi. Bij een HB gaat inderdaad de achterklep, voor de helft, open als je het middelste knopje van de afstandbediening lang indrukt.
 

hemi24

Forumguru
...maar er moet wel een uit de kluiten gewassen vogel op gaan zitten om deze ook weer automatisch te laten sluiten...
 
Bovenaan Onderaan