Elektrische kofferbak opent niet

casejunky

Forumguru
Hoi allen,

Ik heb met mijn superb station een probleem

De kofferbak gaat niet open, deze is elektronische gestuurd met de twee motoren aan de klep.

Hij gaat wel van slot maar trekt hem daarna gelijk dicht, ik heb hem uit gelezen en kwam daar tot de ontdekking dat motor 1 niks deed. Deze los gehaald en gemeten en bleek ook defect te zijn.

Nu heb ik beide armen/motoren vervangen volgens instructie, so far so good. Alles aangesloten en de klep met de knop laten sluiten, ook dit ging zoals verwacht en zoals het hoort. Nu bij openen doet die dus bovenstaand probleem, wel van slot maar niet open en direct weer op slot.

Nogmaals uit laten lezen deze keer met vagcom, nu krijg ik deze melding:

Foutcode 28, originele code b11d913
Acuator 1

Ik heb werkelijk geen idee waar ik het nu moet zoeken, de motoren werken beide maar ergens word er 1 niet aangestuurd lijkt het?

Wie kan mij helpen

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • IMG-20220827-WA0002.jpeg
    IMG-20220827-WA0002.jpeg
    937,8 KB · Weergaven: 19

hemi24

Forumguru
Geen idee waar je geweest bent, maar dit lijkt me niet op vagcom…

Kabelbreuk?
 
Laatst bewerkt:

casejunky

Forumguru
Tis een printje van de foutmelding die mij gemaild was.
Maar het maakt toch even niet uit of het er wel of niet uitziet als vagcom? Ik vraag om hulp, niet of de print wel of niet lijkt op het gene waar het mee uitgelezen is.
 

catch me

Forumguru
Bij mijn achterklep zat er ook een kabelbreuk, net in de knik waar de kabel de "motor" in ging, uiteraard niet te repareren,
Zou het best kunnen zijn idd
 

casejunky

Forumguru
Kabelbreuk sluit ik niet uit, maar vanaf de motor direct? Die kabels zijn nieuw, die zitten aan de vervangen motoren
 
Bovenaan Onderaan