Elektrische kofferbak achteraf inbouwen

Hoi,

Ik vroeg mij af of hier mensen zijn die in een Skoda Octavia 1.4 tsi phev van 2022 ook achteraf een elektrische kofferbak hebben ingebouwd. Heb een set gevonden maar die willen voordat ze het verkopen aan mij zeker zijn dat de onderdelen passen. Dit vind ik een zeer goed idee. Zoek dus serienummers en omschrijving zodat ze dit kunnen controleren.

Groeten

ertromp

Forumguru
Heb je een set van een demontage auto of een complete set van Kufatec op het oog? Wat voor een serienummers zoek je? Van de motoren (lineaire motoren) of? Wellicht vragen of een forumlid met hetzelfde bouwjaar als jouw auto en die het af fabriek heeft laten kijken welke motoren ze gebruikt hebben?

Heb een complete set van een demontage auto. Ze willen weten wat voor serienummer op oa de gasveren, aansturing ed staan zodat ze kunnen kijken of deze geschikt is voor mijn uitvoering. Blijkbaar zit er verschil in maar dat had ik niet verwacht. Nieuw is me te prijzig en dit was een leuke prijs. Zag ook op https://www.skoda-parts.cz/ ook wat staan en die had het liggen voor mij maar het is gemakkelijker om het dichterbij weg te halen.

Groeten

Bovenaan Onderaan