Elektrisch motorprobleem

hey,
ik heb een paar dagen niet met mijn auto gereden en ik probeerde hem deze ochtend de starten maar hij wil niet aanslaan, hij probeert wel maar na ongeveer 10 seconden komt dan de oliedruk waarschuwing...ook na proberen te starten met startkabels slaat hij niet aan. veel waarschuwingen zoals P dat flikkert en remsysteem fout en parkeersensoren werken opeens niet meer...wat zou dit kunnen zijn? heb nooi problemen gehad met deze auto...een marter??

Tees

Donateur
Willekeurige elektrische problemen die spontaan opkomen doen idd wel denken aan zo'n harig vriendje die op bezoek is geweest. Heb je al onder de motorkap gekeken of je ergens aangevroten kabels ziet?

overal gekeken nergens enig spoor van dit beest te zien...heb ook zo'n marterapparaat. Vind het zeer vreemd nooit problemen gehad met de auto en nu opeens geeft hij het helemaal op...jammer :(

Tees

Donateur
Andere mogelijkheid is dat er ergens een massakabel geen goed contact meer maakt. Alleen komt bij mij dan meteen de vraag op: hoe komt dat dan na een tijd stilstand? En dan komt vrind marter weer om de hoek kijken.

Ik zou toch maar eens een Wegenwacht / garage ernaar laten kijken dan.

Bovenaan Onderaan