Elek. Ramen achteraf inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jpoers

Lid
Is het mogelijk de achterste ramen elektrisch bedienbaar te maken?
of dient er meteen een nieuwe deur ingehangen te worden omdat eventuele ophangpunten ontbreken?
Of moet ik rekening houden met een grote ombouw-actie? /forum/images/graemlins/ahum.gif

dit is wel handig aangezien ik geen airco heb en de achterste ramen minder klapperen (door de wind) dan de voorste ramen.

DJNeO

Actief lid
ik ga dit post even in de gaten houden, als dit op een manier kan dat het lijkt alsof het af fabriek en niet teveel kost wellicht dat ik het bij de mijne dan er ook inzet /forum/images/graemlins/smile.gif

Jpoers

Lid
haha djneo,

zo dacht ik er dus ook over. tis zoveel relaxter dan steeds weer aan de stomme slinger draaien.
reed laatst met prachtig weer weg.
raampjes achter open tot het begon te plenzen en ik een natte hoedenplank kreeg.
en aangezien je niet zomaar ff kan stoppen om ze dicht te draaien /forum/images/graemlins/smiley29.gif

maar als iemand informatie hierover heeft. laat het graag weten!!

Bij bijvoorbeeld Conrad hebben ze wel iets wat je kan gebruiken.
De bedoeling is dat je de slingers uit je deur haalt en vervolgens de apparaatjes in de plaats daarvan op je deur schroeft. Zie de handleiding op de site......
Je hebt ook een alternatieve versie, deze monteer je volledig in je deur.....

Heb jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden (toen ik nog haar had) de alternatieve variant gehad en was daar goed over te spreken.
Je kan ook eens kijken bij een autoradiospeciaalzaak bij je in de buurt. Die kunnen je vast en zeker ook helpen.....

DJNeO

Actief lid
kee.... als je kijkt naar dat van de conrad, kan je ook de versie van de autostyle nemen, die is iets anders uitgevoerd volgens mij (iets luxer dacht ik) zeker als je hem vergelijkt met de eerste versie...
2de versie van de conrad lijkt er wel op...

Ik ben dan alleen weer zo'n [piiieeep] die zoiets heeft van... wil het wel hebben, maar het moet er wel orgineel "fabriek af" eruit zien... /forum/images/graemlins/grin.gif

TE 6033 159,00
Elec.ramen 2 drs + 2 schakelaars
Electrische ramen ombouwset voor 2 ramen met 2 schakelaars
Universeel

TE%206033.gif

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

Ik ben dan alleen weer zo'n [piiieeep] die zoiets heeft van... wil het wel hebben, maar het moet er wel orgineel "fabriek af" eruit zien... /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/uitlachen.gif Had het dan af fabriek besteld /forum/images/graemlins/wink.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

/forum/images/graemlins/uitlachen.gif Had het dan af fabriek besteld /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Ben ik helemaal met je eens, had ik ook moeten doen, maar een keer houdt het geld in de portemetniks op... /forum/images/graemlins/407.gif

Jpoers

Lid
Of zoals mij,
Je koopt een 2de hands en daar zit het niet op! /forum/images/graemlins/407.gif

Iemand die net afgestudeerd is kan niet altijd meteen een nieuwe auto kopen.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

[/ QUOTE ]
Daniel_Fabia: Was jij niet toevallig degene die ook Xenon later in wou bouwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan