Electronica van slag

johnboy

Donateur
Gisterenochtend de auto gewassen, 's-middags daarna wegrijden: geel lmapje in cockpit en maxidot geeft aan controleer richtingaanwijzer rechtsachter, rechtsvoor, links achter, mistlampen, kentekenplaat verlichting, kortom alle soorten lampen.:eek:oo:

Echter, alle lampen branden of doen het als je ze aanzet. Bij richtingaangeven gaat verklikkerlicht in dashboard erg snel, op de spiegels echter normaal knipperen, andere richtingaanwijzer lampen branden continue en gaan tijdje alsnog normaal knipperen.:confused:

Stuk gereden, auto op slot (dan knipperen de alarmlichten wel oke) en na anderhalf uur weer gestart: probleem voorbij.:laugh:

Vocht probleem? Kan ook toeval zijn, tot op heden geen problemen gehad.

Iemand dit al eens bij de hand gehad?

EdK

Forumguru
Auto gewassen met hogedrukspuit ? ook het motorcompartiment gedaan ?
Probeer voor jezelf te achterhalen op welk crusiaal punt je met water bezig bent geweest.
Eventueel dan daar de stekkers loshalen en kijken of er vochtprobleem is, zo ja dan even met een vochtverdrijvend product de boel inspuiten ( wd40 / siliconenspray )

Als je het voor jezelf niet meer kunt achterhalen dan bij volgende wasbeurt even voor jezelf goed in de gaten houden wat je wast, en komt het probleem dan weer naar boven dan kun je het sneller oplossen.

hemi24

Forumguru
Dit verhaal is hier al eens eerder voorbij gekomen en als ik me niet vergis zat er ook nog een update achter...

Captain Hook

Forumguru
Stuk gereden, auto op slot (dan knipperen de alarmlichten wel oke) en na anderhalf uur weer gestart: probleem voorbij.:laugh:
Reken hier maar niet te hard op, dat het probleem voorbij is... :smirk: Eenmaal vocht ergens in gekropen/gespoten is het niet zomaar weg. En met de huidige weerscondities verdampt het ook niet zo snel.

Zou met niet verbazen als je de komende tijd nog meer 'vreemde' storingen gaat krijgen.

Zoals EdK al zei; je hebt toch niet met de hogedrukspuit ff fors onder de motorkap huisgehouden?

johnboy

Donateur
Nee, niet onder motorkap.

Ik heb hem gewassen zoals ik altijd doe, in de wasbox, kan toeval zijn...

Vandaag mee gereden, geen problemen. Staat in ieder geval schoon voor de deur :winkie:

Ga alles stekkers maar eens controleren, eigenlijk niet te doen.
En je zal zien, heb je storing is de dealer niet open.

johnboy

Donateur
Gisteren bij de dealer in Spijkenisse voor de eerste beurt geweest.

Men heeft voor de storing een software update uitgevoerd, zou over moeten zijn.

Verder is de rechter achter speaker defect, die wordt binnenkort vervangen (garantie).

We kunnen weer de volgende 30000 km rijden...

Bovenaan Onderaan