electrische buitenspiegels defect?

quorumz

Actief lid
Heeft iemand enig idee waar de zekering zit voor je electrische buitenspiegels?
mijn spiegels klappen van het ene op het andere moment niet meer open en het knopje met draaien doet ook nix. (mijn ramen werken nog wel)

thanks
 

quorumz

Actief lid
[MODERATORBREAK]Niet onnodig de posting boven jouw reply posten. Dat is niet nodig. Les ook de forumregels na over het gebruik van quoten aub. Is quoten niet direct nodig, gebruik dan de @<gebruikersnaam> als reactie.[/MODERATORBREAK]

je zou het denken
 

quorumz

Actief lid
Maar goed, zonder sleutel in het contact gebeurd er helemaal niets, zitten ze muurvast (alsof je door die motor heen moet duwen).
Net met motor aan bleven ze weer zitten, maar met het wieltje lopen draaien en voorzichtig heen en weer en toen pakte hij ze ineens weer..
Het werkt dus gelukkig weer maar je bent wel ff aan het klooien (ook omdat je ze niet in een goede stand kan zetten met de hand want je kan die spiegel zowat doorduwen)

nee ik heb die bladzijdes allemaal doorgebladerd, 2 verschillende voor onder je motorkap en 1 in je auto maar. zag wel iets met verwarming spiegels, maar dat is ook eventueel het "glas" wat je beweegt niet de hele unit
 
Bovenaan Onderaan