Electrisch verstelbare stoelen met memory stand

genemar

Nieuw lid
Kan iemand mij vertellen of het klopt dat indien je gekozen hebt voor de optie voor electrisch verstelbare bestuurder stoel met memory stand of deze dan op basis van de bestuurders sleutel de stoel en de spiegels naar de memory stand zet?

Bij mijn huidige auto is dit in iedergeval zo, maar de dealer kan me er niet direct een antwoord op geven....

nog 3 weken en dan komt ie mijn Superb Combi ambition in mocca brown!:)
 

Rene de Wit

Actief lid
Laat ik even voorop stellen dat ik een aanname deed voor wat betreft de Columbus. Ik heb een Amundsen en die onthoud bepaalde instellingen, gezien de Columbus de luxere/prijzigere variant is neem ik even aan dat deze dat ook kan.

Een sluitende lijst over wat ie allemaal onthoud heb ik niet, maar proefondervindelijk heb ik het volgende weten te achterhalen:
-Taal instelling
-Voorkeuzezenders radio
- GALA (snelheidsafhankelijk volume)
- Equilizer instellingen
- volume stemberichten navi

Het doelgeheugen van de navi en laatst bezochte plaatsen is weer niet afhankelijk van de sleutel, tot zover mijn bevindingen. Heb er niet echt een speurtocht van gemaakt ;)
 

Falcon

Donateur
Waarschijnlijk zal ook de telefoon inclusief telefoonboek worden opgeslagen per sleutel? Iemand die dit weet? :)
 

genemar

Nieuw lid
Waarschijnlijk zal ook de telefoon inclusief telefoonboek worden opgeslagen per sleutel? Iemand die dit weet? :)

Dat zou echt fantastich zijn! ik heb nu een Pioneer Avic F910BT navigatie en zodra mijn vrouw instapt in de auto begint de navigatie te vechten on een van beide telefoons.
 

Giant

Forumguru
De rechter buitenspiegel stand is ook te programmeren, zodanig dat wanneer je de versnelling in zijn achteruit zet, de spiegel kantelt waardoor je de stoeprand en het rechterachterwiel goed kunt zien. Wel moet de spiegel verstelling joystick in de R positie blijven staan, anders functioneert dit niet. Ook dit is per sleutel in te stellen. En ook de MFD instellingen zijn sleutelafhankelijk, hoewel ik niet weet of dat met alle MFD instellingen het geval is. Errug handig in de praktijk!
 
Bovenaan Onderaan