Electrisch schema radiateur ventilator

polf

Senior Member
Beste leden,

Na het lek gaan van de radiateur (ref 6Q0121253AG) van mijn F1 2001 1.4 AQW zonder airco (1 grote fan) heb ik de grotere "met airco" radiateur (ref 6Q0121253R) besteld en achterplaat (ref 6Q0121207A) met 2 fans.
(Dit in het kader van een mogelijk toekomstig projectje met deze auto.)

Nu kan ik 1 fan (groot) gewoon aansluiten maar wil met ook even verdiepen om die tweede fan (klein) te kunnen laten draaien zoals origineel bedoeld.

Heeft iemand van jullie een bedradingsschema van beide varianten (met en zonder airco,hand bediend) beschikbaar?

Alvast bedankt!

grtzz Polf
 

polf

Senior Member
correct, maar als jij @EdK wel de gewenste schema's hebt gaat mijn voorkeur er naar uit dat je ze gewoon post of een directe link in plaatst. Beetje zonde van je tijd dat je schijnbaar controleert op skodaforum.eu of ik wel goed kan zoeken en ook nog onder welke naam. :pieker::sterretjes:

Thanks for the help!
greetz Polf
 

EdK

Forumguru
@polf je weet waar je het kunt vinden.
Als je daar je ogen open doet zal je ook de grote van het bestand zien en daarna snappen dat het hier door de limit upload niet is te posten.
Voor de rest wens ik je veel plezier met je ventilator probleem, je hebt massel want de dagen lopen weer richting de winter.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan