Eindelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

corsaar

Senior Member
Ik moest naar de site gaan kenteken invoeren en nog wat meer.
En een week later krijg je het pasje thuis.!
 

corsaar

Senior Member
gewoon een verrassendskoda pasje.
met naam kenteken ID nummer en een nummer van skoda mobiliteitsservice erop.
 

Rosinfield

† In Memoriam
o, ik dacht van rdw! loopt een beetje door elkaar, dacht al, iets nieuws? Trouwens ook leuk ons hondje waarmee ik altijd ga rennen zat vanochtend echt zo benauwd te kijken van "wat is er met die auto gebeurd" moest ineens ook een stuk hoger springen om erin te komen.
 

wimv

Actief lid
@Rosinfield: nee hoor niks nieuws, ben al jaaaaaren lid (sinds m'n 1e Skoda). Je kunt (als je wilt natuurlijk) van diverse aanbiedingen gebruik maken (gratis voor- en najaarsbeurt b.v.) en van meerdere dingen. Best leuk hoor. Ik zou het gewoon doen (om maar even een bekende reclame slogan te hanteren). Het kost niks. En wat betreft je "hardloophond", ja hij moet wat hoger springen maar hij heeft dan ook wel een veel beter uitzicht en bovendien komt ie in een Yeti veel beter uit dan in een Yaris (maar dat is persoonlijk).
 

Rosinfield

† In Memoriam
had het dus totaal verkeerd begrepen, dacht dat ik m'n nwe kenteken nog bij de rdw moest aanmelden! Straks vrouwtje weer van station halen, dus weer lekker stukkie rije! Idd, als een klein kind.
 

wimv

Actief lid
EdK

quote: Moet zeggen dat ze vak leuke aanbiedingen hebben !
Ondanks dat ik er nog geen gebruik van gemaakt heb.[/quote]

Ones in a lifetime mogelijkheid om de Cauberg op te fietsen !!
Zou zeggen; leef je uit en sterkte vast.:worshippy:

Wim
 

corsaar

Senior Member
Klantenbinding

e waarschijnlijk gillend gek worden van al die bellende, mailende en langskomende wachters.

Dat mag dan wel zo zijn maar al die mensen geven +/- 20.000 euro uit.
En die moeten gewoon een net geformuleerd antwoord krijgen.
Daar hebben ze recht op na een wachttijd van 3 maanden.
Ik heb jarenlang met bellende mensen te maken gehad, en informeerde
direct bij de fabrikant/leverancier en belde binnen een uur terug!
Gewoon normale service en klantenbinding en beleefdheid.
Na mijn vertrek zijn ze het anders gaan doen nieuwe stijl.
De omzet is met 70 % gedaald. Niet omdat ik zo goed was, maar meer
om dat ze niet weten wat klantenbinding betekend!
 

wimv

Actief lid
@corsaar: Hier kan ik me helemaal in vinden. Ik zie er bij mijn mensen dan ook op toe dat ze altijd iets van zich laten horen ! Ook het vertellen dat er nog geen nieuws is, is al nieuws en geeft aan dat je met hun zaak bezig bent.
 

EdK

Forumguru
@ WimV: sorry maar dan neem ik de auto wel, net al me fietsen de deur uitgedaan !
 

Rosinfield

† In Memoriam
Denk dus wel dat hier 2 kanten aan zitten, er moet dus een goede tussenweg zijn, lijkt me. Leverancier idd wat meer feedback, bv van te voren duidelijk aangeven op welke momenten je wat te horen krijgt, zou al veel helpen. En klant niet overdreven navraag doen, als er verder geen nieuwe ontwikkelingen zijn. Maw, ze zouden er goed aan doen een vast beleid hieromtrent te formuleren en dat ook duidelijk uit te dragen. Dan weet je precies waar je aan toe bent, want dat in het duister tasten is natuurlijk het meest vervelende.
 

CaseyBasey

Actief lid
Ik moet zeggen dat mijn dealer tot nu toe in ieder geval zich wel aan de afspraken houdt. Ik ben geïnformeerd over het feit dat m'n auto gemaakt was en onderweg naar Nederland. En ik zou weer gebeld worden als de auto bij de dealer zou zijn gearriveerd. Maar omdat hij nu ruim 2 weken onderweg is van fabriek naar dealer ben ik gaan bellen en mailen; ik vind dat namelijk wel erg lang, al blijkt dit zeker niet ongewoon te zijn.
 

Trucker

Actief lid
CB mijn dealer zei vandaag dat als de auto bij hem op het terrein staat
dat het dan nog 1mnd ging duren ,dat zou betekenen in jou geval 6 weken
na produktie en dat word dan wel erg lang.
 

Trucker

Actief lid
CB ik hoop het ook niet ,maar dat werd mij verteld want ze hebben het
druk.Ik moest van hem maar bellen in week 39 met ene mevr die de
planning doet.
 

Rosinfield

† In Memoriam
ja, dat is dus wat ik bedoelde met die Fabiamania, groeit ze echt bijna boven het hoofd, heb ik begrepen.
 

Trucker

Actief lid
Als het bij ons op het werk druk is moeten we gewoon overwerken
en op zaterdag,ik werk gemiddeld 60 uur in de week soms meer
als het werk maar af is.
Ik denk dat ze het bij 36 uur houden anders zou het wel sneller gaan.
 

CaseyBasey

Actief lid
Ik heb ook geen vacatures gezien om de grotere vraag bij Skoda (Fabia's) beter te kunnen afhandelen. Maar ik ga er wel vanuit dat de extra drukte niet ten koste gaat van de aflevering van andere modellen; het is duidelijk waardoor de knelpunten zijn ontstaan en de gevolgen moeten wat mij betreft dan ook beperkt blijven tot de Fabia-handel.

Sorry hoor Trucker, even m'n eigen belang hier onderstrepen ;)
 

Trucker

Actief lid
CB alle respect hoor,ik snap dat je eigen auto voor gaat maar ik vind wel
dat ze de drukte beter moeten ondervangen.
Toen het heel rustig was waren ze aan het klagen en nu gaat het ze te goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan