eindelijk

octaviabas

Senior Member
Hoi allemaal ,

na een lange 2 weken , heb ik hem dan kunnen ophalen

mijn cayenne orange octavia ambiante uit '01

[foto's volgen]

nog maar 30km kunnen rijden , maar het bevalt nu al.

alleen nu nog de radio aanpassen (zit nu casette in , wie bedenkt dat nu weer:biggthumpdown: )

Roel

Lid
ik ook benieuwd, vooral naar de kleur

Zoiets?
of01_0004428282.jpg

nemo

Senior Member
Cayenne Orange klinkt erg sletterig (zie Porsche Cayenne), maar als het dezelfde kleur is als de foto hierboven vind ik hem wel leuk! Speels kleurtje!

octaviabas

Senior Member

ja klopt , die kleur.. alleen dan met wieldoppen :blush: (niets mis mee , maar ff sparen voor lm velgen)

even wachten op morgen , foto's maken we bij daglicht.

eerste commentaar van de buren is er al ,
zooo das een grote kofferbak , daar passen wel 2 kinderwagens in
(zijn de enige op de rij die geen kinderen hebben :grin:)

en me gelijk maar even aangemeld voor het Skoda magazine

octaviabas

Senior Member
Foto update-je in "mijn garage"
Daarstrx eens getracht mijn eigen radio erin te zetten , houd niet echt over , de ruimte achter de radio (lees , paste niet)

cvegreen

Forumguru
De kleur is toch mooier dan dat ik gedacht had , ik dacht eerder meer naar het oranje te gaan , maar het neigt eerder naar rood/bruin te gaan (volgens mijn mening dan he .)

octaviabas

Senior Member
wij houden het zelf op bordeuxrood maar dan met een oranje tint , anders weet ik het ook niet uit te leggen :yeah:

wielen gaan wel goed komen , twijfel alleen over 17"of 18"

cvegreen

Forumguru
wij houden het zelf op bordeuxrood maar dan met een oranje tint , anders weet ik het ook niet uit te leggen :yeah:

wielen gaan wel goed komen , twijfel alleen over 17"of 18"

Dat is nu altijd HET probleem he , wat moet je kiezen , kijk je naar de financiele aspecten , zit je beter met 17" kijk je meer naar de looks dan neem je best 18".
Kijk je naar de wegligging meen ik me te herinneren dat hoe kleiner de wielen hoe comfortabeler je rijdt ( zeker bij regenweer) .
Schiet mij niet neer als het net andersom is , want begin nu te twijfelen of ik het wel juist voor heb
Ik denk dat je beter zit (globaal gezien dan he ) met 17" velgen , is een mooie grote voor zo'n wagen (mijn bescheiden mening) , financieel beter te doen dan 18" en moeten er later eens nieuw schoeisel onder , dan is het terug goedkoper dan 18". Of je moet houden van volle wielkasten natuurlijk, dan vervalt alles en ga je voor 18".

octaviabas

Senior Member
het is wel zo.. dat een hogere (>55%) band , comfy-er is dan bv een 40% band.

Gaan maar eens op zoek naar verschillen (plaatjes zoeken dus ):grin:

al wat gefotoshop-ed
s8.jpg

r36.jpg

cvegreen

Forumguru
het is wel zo.. dat een hogere (>55%) band , comfy-er is dan bv een 40% band.

Gaan maar eens op zoek naar verschillen (plaatjes zoeken dus ):grin:

al wat gefotoshop-ed
s8.jpg

r36.jpg

Ik vind die bovenste velgen het mooist staan op u Octavia . Die met die dubbele spaken dus. Die andere vind ik net iets te veel sjonnie achtig en dat past dan beter bij het imago van VW ipv skoda.

Bovenaan Onderaan