Eindelijk

Na een prachtige proefrit en een nog betere offerte ga ik morgen mijn Octavia Combi 4X4 TDI bestellen /forum/images/graemlins/cool.gif /forum/images/graemlins/cool.gif /forum/images/graemlins/cool.gif

Ik weet niet hoeveel korting jullie hebben gekregen maar dit is de offerte die ik heb ontvangen (in België.)

- Ocativia Combi 4x4 1.9 TDI
- metaalkleur DiamondSlilver
- leder interieur Duo Onyx
- actieve hoofdsteunen
- mistlichten
- brilhouder
- dakrails
- regendetect + "Coming Home"
- TPM
- versterkte carterbescherming
- verwarmde voorruitsproeiers
- verwarmde voorzetels
- wegrijhulp op een helling
- parapluhouder
- Climatronic
- jumbo box
- PDC achter
- Radio CD-Stream
- Cruise Control

Dit alles voor op de kop 23000 € !!!
 

ougie

Forumguru
Wegrijhulp bij een helling, is dat de befaamde hillholder die Subaru ook heeft, je staat met de neus omhoog en hoeft geen handrem te gebruiken bij het wegrijden, tenminste als je even kort de rem hebt aangetikt op het moment dat je stil bent gaan staan??? Perfecte optie is dat, dat is het enige wat ik mis van mijn vorige auto. Pas even het bouwjaar van je Skoda aan,
in 20006 moet hij op dit moment nog gebouwd gaan worden. /forum/images/graemlins/yeah.gif Oh ja natuurlijk vele veilige kilometers gewenst. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
 
Het enige wat ik mis is de maxidot?

neem je die niet?

VErder veel plezier gewenst,voor zo weinig euro's
 
gefeliciteerd met je bestelling!!! En voor dat bedrag!!!
In nederland hebben we helaas ook geen 'zetels' maar slechts gewone stoelen /forum/images/graemlins/winkie.gif
Mijne ging voor niet minder dan 28155 de toonbank over...
 
Niet helemaal een eerlijk vergelijk en dan ook nog korting??!!
Mijn auto kostte in juli 2005 €32.655

Overigens veel plezier met de 4x4. Ben je een fervente wintersporter?
 
gefeliciteerd je hebt een fantastische auto gekocht, ik heb een ongeveer vergelijkbare uitvoering, kost hier in Nederland 34.000,= netto
 
Bovenaan Onderaan