Eindelijk Superb besteld.

Miez1

Forumguru
Na lang overwegen is de kogel door de kerk en heb ik een (lease) Skoda Superb besteld. Met een beetje geluk gaat de dealer hem donderdag bestellen en kunnen we eind augustus 'cruisen':super: Ik heb nog lang getwijfeld over de Pug508 sw maar ik vind de Superb een mooiere auto en de versnellingsbak van de 508 is bedroevend.:biggthumpdown:

Ik heb met de dealer een voor mij mooie cruiser samengesteld met als basis de Greenline Ambition Business line met de 1.6D motor. Verder met Sunset, trekhaak, mObridge, stoelverwarming, uitlaatsierstukje, mdi aansluiting, 19" RS6 wielen en een KW sportonderstel (verstelbaar). Standaard zitten er al mooie spulletjes op als navi en xenon.

Dus het wachten is begonnen en ik kan nog fijn even genieten van mijn Civic Hybrid......:smiley29:

Immer gute fahrt!

Miez

CDO

Forumguru
Van harte, goede keuze. Ik heb zelf nu ongeveer 12.000 km op de klok (sinds begin januari 2011) en stap elke dag met een giga glimlach in! Wat een wagen.

Mooie samenstelling, wel jammer dat je vandaag de dag door de bijtellingsregelingen bijna nooit meer de 2 liter TDI's worden besteld hier in NL (lees: over jaar of 3 graag een Superb Combi 2 liter TDI tweedehands aanschaffen)

Miez1

Forumguru
Bedankt, ik heb er nog nooit zo lang over gedaan om een keuze te maken, ik ben begin dit jaar gestart met selecteren en proefrijden en vorige week vrijdag pas besloten. En de kleur was al helemaal lastig, zwart of wit? Either way, ik weet dat hij mooi rijdt, en ik ga er vanuit dat hij er ook nog lekker dik uit komt te zien.

@Skodacombigroningen, dat is een beetje de trend van downzsizen denk ik. Kocht je ' vroeger' een 2.5 5 cilinder Focus, nu peuteren ze dat vermogen uit een 1.6-je (nou ja, bijna dan....;)).

Immer gute fahrt!

Miez

Miez1

Forumguru
En dan deze op het bevestigingsformulier............'indicatieve leverweek: 42'

Gaat u maar even zitten....:(

grtz.

ik verbaas me er nog steeds altijd over dat mensen die auto's in bruikleen krijgen (lease) daar enthousiast over zijn en het nog steeds hebben over mn auto.
enfin. was de nieuwe lexus hybride geen optie ?

Miez1

Forumguru
Hi Rens, het is een gebruik van ' spreektaal'. Ik ga er gemakshalve vanuit dat de gemiddelde Nederlander niet in de Albert Heijn roept, 'Oh, ik ben mijn portemonnee vergeten, ik loop even naar de auto van Lease Unlimited om hem te pakken' ......:) Beetje hetzelfde verhaal denk ik, een mens is van nature geneigd om iets wat hij veel gerbruikt ' mijn' te noemen.

De Lexus heb ik op de RAI bekeken, het is een mooie auto geworden maar om twee redenen geen optie meer. Ik rijd teveel kilometers om nog op het duurste sap te rijden, daarnaast heb ik een trekhaak nodig en ruimte voor mijn opgroeiende gezinnetje.

Grtz.

Miez

Miez1

Forumguru
Een zwarte, ik heb altijd zwart gehad en altijd tevreden geweest, in het kader 'never change à winning team' dus weer deze kleur besteld ( en omdat de vrouw het mooier vindt :winkie:)

Bovenaan Onderaan