Eindelijk!! Nieuwe S2 Combi besteld!

Peter79

Actief lid
Zo...het heeft effe geduurd (afdeling Fleet is niet de snelste heb ik gemerkt...), maar vandaag dan eindelijk het verlossende telefoontje van de dealer: Ze hebben mijn nieuwe Superb besteld. Voor de fanatici onder ons:
Superb Combi Elegance Businessline 170PK, DSG , Cappucino Beige, Nappaleder Ivory, Themisto 18" velgen en alle andere opties die op deze versie zitten (teveel om te noemen...).
Kortom, gevalletje van zoveel mogelijk aanvinken, behalve de automatische achterklep. Voor 400 euro doe ik hem zelf wel open en dicht...zo lui ben ik nou ook weer niet.

geplande leverdatum 10 januari, mooi begin van het nieuwe jaar denk ik zo...

Foto's volgen als hij binnen is natuurlijk...kan nu al niet meer wachten...

Ron-e

Lid
Zo dat klinkt als een zeer volle skoda zeg hee! Gefeliciteerd met de mooie bestelling..

die auto achterklep is inderdaad onvoorstelbaar duur, wel grappig overigens..

Succes met wachten!

corsaar

Senior Member
Mooie Auto Peter nappa leren bekleding prachtig natuurlijk
Nu nog een kwartaal geduld !

Wasmachineman

Forumguru
Toch is die electrische sluiting/opening wel cool en lekker als je je handen vol hebt! Maar je geld vliegt er doorheen inderdaad. Keuzes! Wel een zeer mooie combi. Succes met wachten.

Peter79

Actief lid
De twijfel sloeg toe!!! Al weken te twijfelen tussen 2 kleuren, beige of zwart. Vandaag de bestelling aangepast naar zwart metallic. Past toch mooier bij nappaleder Ivory en de chromen lijsten e.d.
Uiteindelijk wel blij met aanpassing. Kleur keuzes blijven moeilijk. Uiteindelijk met dealer gewoon 2 autos naast elkaar gezet vandaag (buiten) en daar kwam toch zwart het mooiste eruit.

Wasmachineman

Forumguru
Niets zo veranderlijk als de mens! Had ik ook, de kleur na een maand veranderd van antracite grey naar rosso brunello!

Peter79

Actief lid
En de keuze was echt moeilijk kan ik je zeggen. voor de BMW die ik nu rij had ik een sahara beige O2. De nieuwe capu beige is de opvolger, maar kijkt toch heel anders. Niet lelijk, maar anders.
En in combinatie met het ivory nappaleer en zilvere lijsten+dakrail komt het capu beige er niet mooi uit.
Zwart had ik ook in proefgereden en zag er gewoon erg chique uit, maar ja ben nooit zo van de zwarte auto's geweest. Dus dan denk je hier gewoon niet zo aan. Maar na lang beraad met mezelf (en de vrouw natuurlijk) en goede hulp van dealer toch weer naar zwart gegaan.
Met alles erop er eraan, toch het mooiste vind ik. Die zilver/grey kleur vind ik niet mooi en de purple ziet er in het boekje mooi uit, maar als die in de zon staat heb je net een roze zuurstok...
we zullen wel zien....

jalex_h

Forumguru
Kleur keuzes blijven moeilijk. Uiteindelijk met dealer gewoon 2 autos naast elkaar gezet vandaag (buiten) en daar kwam toch zwart het mooiste eruit.

Dan heb jij nog mazzel gehad dat'ie twee auto's had staan in de kleuren waar jij tussen twijfelde! Zelf heb ik een half uur met een zwart en stom-blue monstertje heen en weer gelopen. Zwart stond wel in de showroom en purple buiten (was ook nog een optie), maar de zwarte stond in een ietwat donker hoekje. En purple, ja inderdaad, dat is toch net een zuurstok:eek:. Voor even leuk, maar ik ben bang dat ik die kleur snel zat ben.

Dat het geen zwart geworden is, daar heb ik geen spijt van.
Inmiddels een paar zwarte in het echt gezien en goed bekeken en dan is'ie wel errug zwart en donker. Daarbij zie je die kleur, samen met diverse soorten grijs, wel erg vaak.

Storm blue heb ik als Superb nog niet rond zien rijden, kwam zaterdag wel een Octavia in die kleur tegen en dat zag er wel goed uit. Chic maar niet saai, precies wat ik in gedachte had. Nog een paar maandjes wachten...

Wasmachineman

Forumguru
Ik ben gewoon gaan kijken bij een forumlid. Dan zie je de kleur en ook nog als hij bevuild is bijvoorbeeld. Weet je gelijk of de kleur meer onderhoud nodig heeft dan zilver metallic bijvoorbeeld.

Peter79

Actief lid
Kleine update....
gisteren mijn 3e (!!!) voorloopauto gekregen. Na een BMW 325D, een Nissan Qashquai is gisteren een spiksplinternieuwe Opel Astra op de parkeerplaats gezet. Rij nu huurauto en nissan was blijkbaar iets te duur.
Kortom, zo rij je nog eens in verschillende auto's.

Voor de mensen die ooit (kan het me niet voorstellen) twijfelen om over te stappen naar Opel Astra.....ligt lekker op de weg. Maar meer kan ik niet bedenken: geen ruimte (overal), goedkope uitstraling, veel plastic-fantastic etc.

Waar blijft toch mijn Superb...wachten is niet leuk!

corsaar

Senior Member
Zo jij kan nog eens wat uitproberen op deze manier.
Een Opel Astra nee dank je, zit voor geen meter, tenminste dat vond ik.

jalex_h

Forumguru
Kleine update....
Na een BMW 325D, een Nissan Qashquai is gisteren een spiksplinternieuwe Opel Astra op de parkeerplaats gezet.

Ja, ja, en jij dacht echt dat je een Superb zou krijgen :uitlachen::uitlachen:
Zou er maar op rekenen dat je blij mag zijn met een Fabia. Las gisteren trouwens dat Skoda in India Suzuki's om gaat badgen....

Waar blijft toch mijn Superb...wachten is niet leuk!

Join the club, ik zit in hetzelfde schuitje:aangenaam:. Auto gaat waarschijnlijk week 44 in productie. Maar lease, dus dat gaat'm dit jaar niet meer worden. Grrr, wanneer mag dat vuurwerk de lucht in?

Was vandaag nog wel even bij de dealer en daar stond toevallig een Superb Combi in Storm Blue. Kon ik die kleur eindelijk in het echt zien. Zeker geen spijt:super:

Peter79

Actief lid
Update nr.3:
De dealer heeft me laten weten dat de auto geproduceerd is en op de truck naar NL onderweg is!!! Kijk dat zijn nog eens mooie berichten!
Ik ben die Astra nu al zat, heb er al schade mee gereden (eerste schade sinds 10 jaar) en vrienden zijn we dus niet.
Hoop dat leasemaatschappij hem nog op kenteken wil zetten anders wordt het alsnog wachten tot 1e week januari....

Roel

Lid
Dat zijn de betere berichten.
Dan maar wachten tot je dit bij de dealer ziet staan:

Bijlagen

• SNC01093.jpg
    SNC01093.jpg
    17,3 KB · Weergaven: 53

Peter79

Actief lid
Man Roel, dat is hem gewoon! Ik hoop toch echt dat ik dit ook snel mag meemaken. *zegt hij met jaloerse stem*

Bovenaan Onderaan