Eindelijk mijn O3 besteld...

Dat klopt @Cordoba, het langer moeten wachten neem ik op de koop toe (vind het wel vervelend natuurlijk). Maar mijn grootste bron van ergernis is dat de dealer me er niet uit zichzelf over informeert. En dan ook nog zeggen dat het voor hem geen doen is om alle klanten steeds op de hoogte te houden. Kortom, van zijn probleem mijn probleem maken.

Maar goed, als de auto er eenmaal is zal je zien dat al deze ergernis snel is vergeten.

ertromp

Forumguru
Dat zou Pon in samenwerking met de dealers super makkelijk kunnen oplossen door middels een inlogcode op een webpage de voortgang vrij te geven. Eigenlijk te gek voor woorden dat een pakje onderdelen van een tien euro wel dmv tracking codes gevolgd kan worden

RefleCs

Forumguru
Dat zou Pon in samenwerking met de dealers super makkelijk kunnen oplossen door middels een inlogcode op een webpage de voortgang vrij te geven. Eigenlijk te gek voor woorden dat een pakje onderdelen van een tien euro wel dmv tracking codes gevolgd kan worden

En als ze dat nou direct koppelen aan je onderhoudshistorie zodat je die ook online in kan zien en misschien zelfs wel online kan betalen...

Ow en een koppeling aan een webshop om je verlagingsset e.d. bij @Antera te kunnen bestellen :tongue:

Één voordeel van een latere productieweek: vandaag heb ik de verwarmbare voorruit er als optie bij kunnen bestellen.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Zowaar, ik krijg van de dealer een melding dat de productie in week 31 gaat plaatsvinden. Dat is volgende week! Ben heel benieuwd....

Tuurlijk @Archie, had ze ook al in een ander topic geplaatst, maar hier horen ze natuurlijk ook thuis.

Bijlagen

• foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    766,9 KB · Weergaven: 22
  • foto 4.JPG
    foto 4.JPG
    627,7 KB · Weergaven: 16
  • foto 5.JPG
    foto 5.JPG
    739,9 KB · Weergaven: 17
  • foto 7.JPG
    foto 7.JPG