Eindelijk mijn O3 besteld...

Het heeft enige tijd geduurd, want ik zat te wikken en te wegen. Mijn "oude" Octavia is namelijk nog zo goed. Maar toch heb ik vandaag besloten een nieuwe O3 te bestellen.

Vandaag besteld:

Octavia3 Combi Elegance Businessline 1.4TSI handgeschakeld
Topaz Brown
Sunset
Lichtmetalen velgen 18" Alaris
Passagiersstoel met neerklapbare rugleuning
Lane Assistant
Bagagepakket
Safety pakket
Hill hold control
Afneembare trekhaak

Nu begint het lange wachten. Ik hoor morgen van de dealer wat de verwachte leverdatum is.

D

Deleted member 12686

Gefeliciteerd! Mooie kleur ook, weer eens wat anders als al dat grijze.

ertromp

Forumguru
Welkom hier en een goede keuze die je hebt gemaakt.
Al langer in het bezit van de O2?
Maar zo zie je maar het is nooit te laat om dit geweldige forum en z'n leden te ontdekken :D

WillemJan

Forumguru
@Roots68 : Mooie configuratie inderdaad. En de kleur is ook heel mooi, en die kom je ook nog niet zo vaak tegen. Dus exclusiever.
En over de DSG: ik deel de mening van @Corné de Kluijver maar dat moet je zelf weten.

Groetjes... Willem-Jan

• Leuk
Waarderingen: CDK
Vandaag ook nog DAB toegevoegd.

DSG heb ik nooit echt overwogen, ik vind schakelen wel leuk.

Levering staat nu gepland eind juni.

Vandaag contact gehad met de dealer. Productie staat op week 23, dan week 24 bij de dealer. Vooralsnog aflevering in week 26.

Week 24 maar eens gebeld met de dealer. En wat blijkt: productie is verschoven naar week 34. Wel een beetje jammer dat ik daar zelf achteraan moet. Verder ook helemaal geen reden gegeven.

Cordoba

Forumguru
Dan zal het waarschijnlijk ook een modeljaar 2015 worden? Bijna 3 maanden vertraging lijkt mij toch voldoende reden voor een berichtje naar de klant.:shutup:
In elk geval vast veel plezier met de O3 straks.

Bovenaan Onderaan