Eindelijk heb ik hem

MAD

Nieuw lid
Vandaag opgehaald na ruim 3 maanden wachten mijn eerst octavia combi GL, BL green metalic :yeah:

Het is wel even wennen aan de ruimte in vergelijing met de dinkey toy waarin ik heb gereden.

Alleen nog even mijn telefoon aan de praat krijgen.

nemo

Senior Member
Vandaag opgehaald na ruim 3 maanden wachten mijn eerst octavia combi GL, BL green metalic :yeah:

Het is wel even wennen aan de ruimte in vergelijing met de dinkey toy waarin ik heb gereden.

Alleen nog even mijn telefoon aan de praat krijgen.

Foto's!! Gefeliciteerd met je nieuwe auto!

Gefeliciteerd met je aanwinst en ik durf het bijna niet te zeggen maar uhhhhhhh, heb je al foto's!!!:D

cvegreen

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe auto . Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven. Over die foto's moet ik niet beginnen zeker :D
Welk groen heb je gekozen , dat licht groen of dat donker groen ?

MAD

Nieuw lid
Zoals belooft hier een paar foto's.

@cvegreen, het is de lichte groen (artic green)

Bijlagen

• 100_4175.jpg
    100_4175.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 71
  • 100_4176.jpg
    100_4176.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 55
  • 100_4177.jpg
    100_4177.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 55
  • 100_4178.jpg
    100_4178.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 69

cvegreen

Forumguru
Mooie wagen , is eens iets anders dan altijd dat grijs en zwart . Ik zou het niet snel nemen , terwijl groen (zie mijn nickname) mijn lievelingskleur is. Laat ons zeggen dat ik niet zo'n durver ben op zo'n gebied , speel liever op veilig en zou ook voor grijs of zwart gaan , maar dat mooie artic green zou niet meteen mijn keuze zijn , maar mijn hart zou dit dan wel kunnen kiezen , maar mijn verstand (voor zover ik dat heb tenminste :winkie:) zou de bovenhand halen vrees ik .

Bovenaan Onderaan