Eindelijk foto's ge-upload

Eindelijk, na dik 2 jaar, heb ik foto's van mijn auto toegevoegd aan mijn profiel. De montage van mijn TomTom d.m.v. een Brodit Clip is ook te zien, alsmede de locatie van mijn iPod.

Klik even op "RePOMan's auto"

Exciter

Administrator
Is je internet verbinding zo traag, dat het uploaden 2 jaar duurde? :grin:

Wel een mooie auto...

Helly

Lid
Dat ziet er idd. goed uit en 'aha-erlebnis', want ik zie beige interieur, MF-stuur, carkit, ipod-in dashboard-klep en een brodit voor navigatie. Ik heb alleen tomtom-navi om mijn IPAQ en de voeding daarvan laten wegwerken (achterkant van de stream), zodat er geen losse kabels in het interieur slingeren. Is ook een prachtige kleurencombi: blauwe limo met beige interieur!

Okki

Forumguru
Helly en RePoMan, wat waren jullie kwijt voor het maken van een (stroom)draadje in het bovenste bakje.

Ik moet, als ik dat wil, ongeveer € 150 voor uittrekken (2 uur arbeid en materiaal). Vind dat nogal aan de prijs!

Helly en RePoMan, wat waren jullie kwijt voor het maken van een (stroom)draadje in het bovenste bakje.

Ik moet, als ik dat wil, ongeveer € 150 voor uittrekken (2 uur arbeid en materiaal). Vind dat nogal aan de prijs!

Bedankt Skodafans voor de complimenten. Ik ben nog steeds erg blij met m'n O2.
De levering en montage van de Dension Icelink voor mijn iPod kostte destijds € 150,-.

Helly

Lid
Hoi Okki,

Ik heb van Van Inkel (gewaardeerd forum-lid) de icelink gekocht en die samen met de Brodit-houder laten inbouwen en aansluiten bij de Skoda-dealer. Dit was samen iets meer dan 200 euro (incl. BTW). Mijn indruk is dat de aansluiting van de brodit-houder incl. wegwerken van kabels MEER tijd kost dan de icelink-verbinding te realiseren. Daardoor lijkt me die 150 euro aan de dure kant (tenzij dat incl. de icelink is).

TL@

Forumguru
Mooie auto Repoman, alles ook heel mooi weggewerkt.

Waar zit eigenlijk de draad voor de TomTom? Ik zie hem nergens.

Ik kan al niet wachten tot mijn auto er is, dan kan ik de Brodit met Mio navigatie erop ook zo wegwerken.

Okki

Forumguru
O.K. dan weet ik dat mij het vel niet over de spreekwoordelijke neus getrokken wordt :xyxthumbs:

Mooie auto Repoman, alles ook heel mooi weggewerkt.

Waar zit eigenlijk de draad voor de TomTom? Ik zie hem nergens.

Ik kan al niet wachten tot mijn auto er is, dan kan ik de Brodit met Mio navigatie erop ook zo wegwerken.

Zodra de accu van mij DomDom begint op te raken, dan plug ik het 12volt kabeltje in de sigarenaansteker om 'm op te laden.

cvegreen

Forumguru
Mooi man , waarom wacht je zo lang om zo'n mooie bolide ten toon te stellen.
Ik vind het mooi gedaan allemaal , u telefoonhouder en je navigatie ziet er goed gedaan uit . Prachtige velgen ook . Die kleur vind ik ook wel heel super . :xyxthumbs:

Eindelijk, na dik 2 jaar, heb ik foto's van mijn auto toegevoegd aan mijn profiel. De montage van mijn TomTom d.m.v. een Brodit Clip is ook te zien, alsmede de locatie van mijn iPod.

Klik even op "RePOMan's auto"
RePoMan,

Ben heel benieuwd naar de foto van je auto, maar kan de "auto-kalender" niet meer vinden na de laatste forum update. Heb je de link van jouw auto.

Heb zelf sinds 2 weken een Ipod Classic aangeschaft en wil deze aansluiten op m'n Stream mp3. Overigens ook via het dashboard klepje bovenop.

Welke dealer heeft voor jou de inbouw verzorgd en welke kabels etc had ie hiervoor nodig?

Greets,
Miguel

Bovenaan Onderaan