Eindelijk binnen!

Facet

Nieuw lid
Hij is er eindelijk mijn O2. bevalt me super goed die auto!moet me alleen nog wel inhouden met rijden...EVEN inrijden..geen plank gas...ahoewel ik al 800 km er op heb zitten vraag ik me alleen wel af wanneer het een beetje klaar is met inrijden??

Vandaag mijn eerste aanspreek punt tijdens wassen bij tankstation. er kwam een Pool naar me toe om te zeggen dat mijn een mistlamp het niet doet...toen ik zei dat het zo hoorde met bochten draaien keek die me zo aan alsof die dacht die dat ik het gewoon niet toe wilde gevend dat die kapot was.

kortom, Super Auto

joergarms

Senior Member
GEfeliciteerd met je wagen, nu wel even je profiel aanpassen, geen FROD:D mondeo he!
Wat betreft het inrijden, de eerste 1500 km rustigaan blijven doen, tot max 2/3 van je toerental.
Wisselende toerentallen zijn aan te bevelen, maar is meestal heel moeilijk te doen.
Na de 1500 km kun je in feite gewoon lekker karren, maar ik denk dat je tot een 3000 km er goed aan doet om een motor niet langdurig zwaar te belasten, maar gewoon een lekker sprintje e.d. kan wel.

Sommige motoren zijn pas rond 10.000 km volledig ingedraaid, maar dat geldt niet voor alle motoren.

cvegreen

Forumguru
Leuk dat hij er is en dat hij je bevalt . Mij verwonderd het in ieder geval niet dat hij/zij je bevalt .
Ik hunker naar FOTO'S
altijd leuk die foto's , speciaal in de profielen een garage voor je wagen te laten pronken.

er kwam een Pool naar me toe om te zeggen dat mijn een mistlamp het niet doet...

Ik heb vorige week aan oom agent het zelfde uit kunnen leggen. Hij stond daar als parkeerplaats aanwijzer dus we hadden tijd voor een disscussie door het raam. Volgens hem was het dubbel fout: en de mistlampen aan en 1 die het dan nog niet doet ook...

Bij mij gaat die functie uit, ik vind het nix.

cvegreen

Forumguru
Ik heb vorige week aan oom agent het zelfde uit kunnen leggen. Hij stond daar als parkeerplaats aanwijzer dus we hadden tijd voor een disscussie door het raam. Volgens hem was het dubbel fout: en de mistlampen aan en 1 die het dan nog niet doet ook...

Bij mij gaat die functie uit, ik vind het nix.

Die flikken he , ze zijn meer last dan een hulp vind ik .
Wist diene achterlijken dan niet dat dit nu al meer dan 2 jaar gebruikt word , je ziet het vaakst die functie bij mercedes vind ik . Ik zou die functie er op laten , alleen maar om ze voor dwaas te kunnen zetten.Mee met zijne tijd was hij blijkbaar ook niet . Ik denk eerlijk gezegd dat het eentje was die daar tegen zijn zin stond en moest en zou een bekeuring uitschrijven(de lozer). Sorry dat ik oom agent een beetje afschud , maar ik heb er weinig vertrouwen in in die mannen die hun macht vaak misbruiken. Owé als er eens een misdadiger moet opgpakt worden die een wapen bezit , dan piepen ze wel niet zunne. Dus de kleine onschuldige garnaal (wij dus) , daar staan ze sterk tegenover , maar tegen een misdadiger is dat iets anders. Dus ik daag hen graag een beetje uit , tot ik net geen boete krijg . Wij hebben eens flikken op hunne flikker gegeven omdat ze dwars over parkeerplaatsen gingen staan , juist voor onze wagen . Wij konden niet weg . Die gast heeft het mogen horen . Als ze dan weg waren kwamen er mensen naar ons . Dat is wel politie zunne . Wij , ja en dan ! Ze hebben zich ook aan de verkeersregels te houden net als wij . Die mensen stom verbaasd dat we geen bekeuring gekregen hadden. Wij nee waarom zouden we wel ? (mijn vrouw kent de wetgeving van buiten , ze heeft nog bij de politie gewerkt op den bureau)We staan recht in onze schoenen vertelden we hen en daarom konden ze ons niet bekeuren. Oh ja op de parkeerplaats waren lege plekken zat , dat ze zich makkelijk konden in een parkeerplaats plaatsen . Bij een volle parkeerplaats gingen we dat wel niet gedaan hebben.

Die cornerfunctie moet je uiteraard niet laten deactiveren, als een agent moeilijk doet moet je gewoon de optielijst laten zien die je in het dashboardkastje hebt liggen.

nemo

Senior Member
Ik heb nog nooit zoiets werkend gezien eigenlijk, maar kan me voorstellen dat het er apart uit ziet.

van_der_P

Senior Member
De auto is toch gekeurd bij de RDW dat betekend dat je een typekeur hebt, anders mag je niet de weg op, tenminste zo is het in Nerdeland. Op het moment dat dat licht aan gaat is het geen mistlicht, maar een richtlicht en dat mag in combinatie met dimlicht gevoerd worden.

cvegreen

Forumguru
Ik heb nog nooit zoiets werkend gezien eigenlijk, maar kan me voorstellen dat het er apart uit ziet.

Ik zie het regelmatig bij mercedes en heb het nog maar 1 keer gezien bij een O2 . De eerste keer dacht ik ook , die heeft maar 1 werkende mistlamp voor , maar toen hij de andere richting uitdraaide ging die ene uit en en de andere aan. Best chique als je dat ziet .

Fabia

† In Memoriam
Dat had ik bij een Roomster die ik zag afslaan. Ik had echt zoiets van dat is snel, nu al een mistlamp stuk.

Bovenaan Onderaan