Eindelijk besteld

MaBangbao

Nieuw lid
Na lang nadenken welke auto te nemen is mijn keuze gevallen op een Octavia 2.0TDI Combi Elegance.
Skoda blijkt toch de meest gunstige lease prijs te hebben. auto's die 3000 euro goedkoper zijn hebben soms toch nog een hogere lease prijs.

Nu maar afwachten wanneer hij geleverd kan worden.
 

Wiseguy

Actief lid
Hele verstandige keuze! Veel plezier als je 'm hebt... en veel geduld toegewenst met het wachten tot aan de aflevering.
 
Goede keuze inderdaad!
En oefening in geduld heb je wel nodig /forum/images/graemlins/mad.gif
Die van mij wordt ook geleased, zou eigenlijk in november geleverd kunnen worden, maar wordt 3e week 2006 /forum/images/graemlins/frown.gif
Leasemij (Lage Landen Translease in mijn geval) heeft uiteraard liever een 2006 auto...
 

MaBangbao

Nieuw lid
Lease maatschappij zoekt de dealer uit. Welke het wordt weet ik nog niet.

Ik ben ook bang dat mijn leasemaatschappij kiest voor uitleveren in januari.
 

bert

Lid
Goede keuze de 2.0TDI. Je zult er zeker geen spijt van krijgen. Krijg je een DSG of een handbak?

Gefeliciteerd met je keuze. Succes met wachten. /forum/images/graemlins/489.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ben ook bang dat mijn leasemaatschappij kiest voor uitleveren in januari.

[/ QUOTE ]
Tja de mijne staat voor 26/11 gepland voor uitlevering. Hopelijk gaat dat nog door want ik heb weinig zin in een extra maand wachten.
 

MaBangbao

Nieuw lid
Net gebeld met S-Point waar de lease maatschappij hem besteld heeft. Wordt geproduceerd in week 48. De laatste 4 weken van het jaar mogen ze geen auto's meer uitleveren dus het wordt begin januari. Das nog lang wachten.
 
Bovenaan Onderaan