Einde O3

B.Stuurder

Forumguru
Ja gelukkig kunnnen we het allemaal na vertellen.
Maar om deze uitvoering te vinden met alle opties die ik had en de sterke 1.8 tsi zal knap lastig worden. Maar we gaan ons best doen want een andere O3 komt er zeker. Hij heeft bewezen dat hij wel tegen een stootje kan. En dat mijn gezin dus in een veilige auto zit.
Thanks voor de support.
Over 3 jaar komt de mijne op de markt.
 

Pendragon

Forumguru
Oef, dat is zeker balen zeg! Als ik je kenteken zo zie dan zag ik je auto wel vaker op de A10 bij Amsterdam Oost en dan A1 richting Amersfoort/Almere, of heb ik het mis? Ik rij daar ook regelmatig (vrijwel dagelijks) in mijn O3. Zelfde kleur ;)
 

Jordlusk

Actief lid
Oef, dat is zeker balen zeg! Als ik je kenteken zo zie dan zag ik je auto wel vaker op de A10 bij Amsterdam Oost en dan A1 richting Amersfoort/Almere, of heb ik het mis? Ik rij daar ook regelmatig (vrijwel dagelijks) in mijn O3. Zelfde kleur ;)
Dat was dan denk ik de vorige eigenaar
Ik had hem namelijk pas 5 maanden en ik kom uit nieuw-Vennep alleen mijn ouders wonen in Amsterdam noord. Het was een pracht ding.
 

Pendragon

Forumguru
Dat was dan denk ik de vorige eigenaar
Ik had hem namelijk pas 5 maanden en ik kom uit nieuw-Vennep alleen mijn ouders wonen in Amsterdam noord. Het was een pracht ding.

Dat zou ook nog kunnen. Blijft zonde. Was er ineens file ofzo waardoor kop/staart botsing kwam?
 

Jordlusk

Actief lid
Dat zou ook nog kunnen. Blijft zonde. Was er ineens file ofzo waardoor kop/staart botsing kwam?
We kamen de corntunnel uit richting de zeeburger tunnel. Daar was het rechter baanvak afgesloten door een voertuig met pech. De matrix borden gingen op 70 en ik remde en gooide hem van de cruise control af en liet zoals altijd mijn auto uitrollen de file in echter 6 auto,s voor mij besloten twee ouderen te kijken naar het pech geval waarop hun een ongeval kregen met een kleine vrachtauto daar achter een Volvo die oprijd remde maar het werk busje voor mij zag dat niet en knalde daar op en stond ook ineens stil waardoor ik uit allemacht remde en opeens een airbag in mijn gezicht had. Daarachter kwam nog eens een Kia bij mij binnen. Dus stonden we stil terwijl de borden 70 aan gaven het blijft gewoon een Kl...e weg die A10. Maar goed kijken wat we nog kunnen krijgen en sparen voor een volgende tenzij jij hem kwijt wil;)
 
Bovenaan Onderaan