(Eibach) verlagingskit plaatsen

jbl92

Actief lid
Hallo allen,

Ik zit er aan te denken om een verlagingskit te plaatsen op mijn octavia 1. Dit vooral omdat ik vind dat de auto nogal overhelt in de bochten. Ook deint de auto een beetje op hogere snelheid, vooral op mijn winterbanden (195/65/15). Op mijn winterset (225/45/17) is dit minder. Echter heb ik daar nog steeds het overhellen in de bochten.

Natuurlijk speelt het optische aspect ook mee, aangezien ik denk dat het verlagen van de auto de look zeker ten goede zou doen. (helemaal omdat de RS-kit al reeds op de auto zit, en ik vind dat hij momenteel iets te hoog op de sloffen staat).

Heeft een van jullie toevallig goede adviezen ten aanzien hiervan of weet iemand een goed adres om dit te laten doen? Ik woon in de provincie Overijssel.

Alvast bedankt!
 

Antera

Donateur
Ik kan aan je verlagingswensen wel voldoen. Je wensen kunnen we even bespreken via email of whatsapp of telefonisch wat je zelf wenst en dan komt dat zeker wel goed. Je kom gezellig langs je wacht terwijl ik hem verlaag je wacht terwijl hij uitgelijnt word en paar uur later rijd je weer vrolijk naar huis met een mooi verlaagde auto
 

s-line

Forumguru
Maar het is ook leuk om het zelf te doen hoor! Lekker ff een tijdje aan je auto sleutelen is altijd leuk en ontspannend!
Je moet natuurlijk geen linkerhanden hebben!(zoals de meeste Skoda-rijders:D)
 

Spierings

Forumguru
Is ook makkelijk zelf te doen als je weet wat je doet en het juiste gereedschap hebt.

Om de veer van de schokbreker af te krijgen is een goede veerklem wel gewenst. Als je die niet hebt kunnen erge ongelukken gebeuren als de veer om je oren vliegt. ...
 
Bovenaan Onderaan