Eibach Pro-kit

Antera

Donateur
Vond je reactie super na de verlaging. (ik was stiekum ook heel erg benieuwd hoe het werd en ook wel enthousiast). Probeer zo gastvrij mogelijk te blijven en voor vragen sta ik altijd open. jij, Echt dol enthousiast en stond duidelijk te springen om ermee te gaan rijden. Nu je ook met het rijden duidelijk de voordelen hebt gevoelt en nog net zo enthousiast bent en zelfs de vrouw :thumbsup:

En ja Quinn helpt graag waar mogelijk een handje mee. Jong geleert is oud gedaan . Daarnaast ook jij bedankt namens hem ;)
 

driesp

Senior Member
Ziet er top uit @Groen13 :thumbsup:

nog even voor de zekerheid een vraagje aan @Antera : je kunt het nu iets beter inschatten...
in combinatie met 17"(prestige) nog steeds genoeg ruimte/geen kans op problemen?
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
Nu maar hopen dat eibach en 18 inch ook gaat passen !:nailbiting::D
Heb gister bij de dealer het 18 inch wiel met band naast een 17 inch wiel gezet, scheelt ongeveer 1,5 cm dus 7,5 mm ruimte nodig !, maar dat lijkt mij geen probleem te worden!........ Toch ?:dankje:
 

Pendragon

Forumguru
Ik dacht dat de omtrek van een band niet veranderde of je nu 17 of 18" hebt. Zou dus niet uit mogen maken met de eibach.
 
Bovenaan Onderaan