Eibach of KW?

Der Einser

Forumguru
Nou die gebroken nachten vallen tegen hoor!

Back on topic:
Had je nog gekeken onder the hood

KW boven Eibach

CDK

Forumguru
@der Einser, aangezien je je met je post over mijn pumps toch al ernstig met mijn privéleven bemoeit kan ik je in vertrouwen mededelen dat ik momenteel het behang van mijn ledematen aan het afweken ben in een heerlijk warm bad :) ben nog niet buiten geweest, maar kan ik dat volgens jou onder de motorkap zien? daar zit het bomvol met die V6, zelfs m'n accu ligt in de kofferbak bij gebrek aan ruimte, weet dus niet of ik iets kan zien.....

greeeeetz ;)

Der Einser

Forumguru
Hahahahaha,...
Ja Tuurlijk kan je dat zien.
Je veerpoten zitten toch vast aan de bovenkant.
Hoe moet je ze anders verstellen, als ze verstelbaar zijn?
Je kan ze niet iedere keer demonteren om te verstellen.

CDK

Forumguru
heb zojuist het antwoord gekregen van Antera, die monteert dit setje met regelmaat, ff cut en past....

Die is instelbaar inderdaad. Streetcomfort altijd. Voor kan je er bij achter moet je helaas de dempers los halen

dus bij deze, ich bin doch nicht blöd ;)

@Eddiea, Ray heeft het dus keurig tegen me gezegd en ik heb het goed onthouden :)

greetz Corné

CDK

Forumguru
@der Einser, voor mij is het eigenlijk wel ok zo, anderen wilden graag de mogelijkheden van deze set weten, vandaar mijn 'zoektocht'

CDK

Forumguru
daarom zitten we op het forum Ed, om elkaar te helpen :) ik duik er graag ff in om zulke dingen op te helderen

ertromp

Forumguru
Ik ben weer een stuk wijzer geworden door dit soort topics.
Veel Duitse forums geven ook veel info en laten vooral in recentere posts een lichte voorkeur zien voor KW.
De schroefsets van Eibach kunnen zelfs een samenstel zijn weer van Bilstein dempers en Eibach veren.

Ik ben weer een stuk wijzer geworden door dit soort topics.
Veel Duitse forums geven ook veel info en laten vooral in recentere posts een lichte voorkeur zien voor KW.
De schroefsets van Eibach kunnen zelfs een samenstel zijn weer van Bilstein dempers en Eibach veren.

Zijn zeker gecombineerde sets want Eibach maakt alleen veren. Wil niet zeggen dat het geen goede combi zou zijn.

Antera

Donateur
Heb jij niet zon mooi doosje gekregen met een stelsleutel een ijzeren pinnetje en een mooie paarse stelknop?

Daaraan had je kunnen zien dat hij hardheid verstelbaar is.

Voor kan je er alleen bij door je parafan plaat op te lichten

Antera

Donateur
Dat steldopje wel ja. Die hoort niet bij een V1. Of jij moet toevallig geluk hebben gehad dat ze zich vergist hebben

Bovenaan Onderaan