Eibach of KW?

CDK

Forumguru
maar waar heb jij die info vandaan?? ben nu wel errug nieuwsgierig aan het worden eerlijk gezegd....

CDK

Forumguru
hummm, heel apart, jouw maat vertelde mij dat hij de hardheid van de demping in de midden had afgesteld en dat als ik het te stug of te slap vond ik ff terug moest komen....

zat zelf ook al te googlen, maar kon tot nu toe ook niets vinden wat mijn gelijk aan toont :(

eddiea

Forumguru
Je ziet dat er bij var 2 over verstelbaarheid wordt gesproken. Niet bij de streetcomfort. Ray is niet iemand die mensen bedriegt dus als jij zegt dat hij dat jou verteld heeft dan geloof ik hem meteen.

CDK

Forumguru
ja daarom ook, ik dacht wtf... feit is wel dat het in de brochure niet genoemd wordt, hij heeft ook niet zelf die set gemonteerd, maar z'n 'buurman' misschien dat er daardoor dan een miscommunicatie ontstaan is? ik zal hem er niet op aanvallen hoor, het rijd goed en ik heb zelf aangegeven dat ik die streetcomfort er onder wilde hdbben, dus no hard feelings, ben alleen nieuwsgierig hoe het nu werkelijk zit.

eddiea

Forumguru
Dat kan Ray me vertellen maar die zit met zijn dikke gat op Ibiza...... Ray weet echt wel wat hij doet ook al monteert de buurman het.

CDK

Forumguru
beter! heeft'ie goed voor elkaar zeg!
zal het eens aan Antera vragen, die heeft vorige week bij onze grite vriend nog zo'n set gemonteerd.

thanx voor je onderzoek en geniet van je weekend!

greetz Corné

CDK

Forumguru
Einstellbarer Komfort – „no more hard times“
Auch beim KW Street Comfort Gewindefahrwerk können Sie durch die individuell einstellbare Zugstufenabstimmung selbst Einfluss auf das Handling und den Komfort nehmen. Durch die 16 exakten Klicks können Sie die KW Dämpfer weiter in ihrer Abstimmung auf Wunsch komfortabler oder straffer einstellen, ohne dabei das Bodenventil der Druckstufe zu beeinflussen. Indem Sie über das Einstellrädchen die Zugkraft erhöhen, verringern sich die Aufbaubewegungen an der Karosserie. Ihr Auto fährt sich dadurch spurtreuer und Sie haben bei erhöhten Kurvengeschwindigkeiten noch mehr Stabilität. Wechseln Sie beispielsweise von den freigegebenen Rad/Reifenkombinationen Ihres Automobilherstellers zu größeren Felgen, können Sie mit der einstellbaren Zugstufe das Fahrverhalten Ihres Autos und Ihre neuen Leichtmetallräder perfekt aufeinander anpassen. Oder Sie reduzieren die Zugkraft mit wenigen Klicks auf noch mehr Komfort – ganz wie Sie es sich von einem Sportfahrwerk schon immer gewünscht haben.

ertromp

Forumguru
Ik zie prijzen bij KW van zo rond de €1100,- t/m €1300 voor een street comfort set. Daar komt dan nog montage bij en uitlijnen???
Klopt dit zo??

Der Einser

Forumguru
@ Corne: kijk eens gewoon onder de motorkap waar je veerpoten vastzitten.
Zit daar in het midden (zeg maar de stang van de demper) of daar een verstelbare knop op zit. Of net als bij variant 2 en 3 een inkeping in de demper om te verstellen. Dan hebben we direct antwoord.

Of mail of bel onze grote vriend even, die weet er vast alles van!

CDK

Forumguru
@Ertromp, ik heb €1400,- betaald all in en rijklaar

@der Einser, heb Antera een pm gestuurd, hoop daar snel antwoord op te krijgen, anders ga ik zelf kijken, maar ben vandaag erg druk met het behangvrij maken van de babykamer.

greetz Corné

CDK

Forumguru
@der Einser, ja klopt ik word als alles goed gaat papa van een zoon :) onze 1e...., spannend hoor! dus hele drukke tijden.....
@Noord26, jij wist dat al uit een ander topic idd ;)

greetz Corné

Bovenaan Onderaan