EGR cleaner

Tassin

Forumguru
Recent ging een waarschuwingslampje branden in de Fabia van m'n vrouw. Meteen opgezocht en: zo spoedig mogelijk naar de dealer. Daar luidde het verdict: "EGR cleaner defect, dat zal toch zo'n 1.200 € kosten".

Dit vonden we toch ongehoord na slechts 45.000 km. Dus zelf even meegegaan en de dealer meteen afgeblokt toen hij vroeg "of mevrouw soms veel korte afstanden rijdt?". Daar schepen ze mij niet mee af. We hebben de dealer er dan maar fijntjes op gewezen dat de Fabia steeds bij een officiële dealer is onderhouden en dat ik mijn Superb ook steeds bij hen binnenrij voor onderhoud. Uiteindelijk bood de man aan om na te vragen of een tussenkomst zou kunnen geregeld worden door Skoda.

Volgende dag aan de telefoon: "Geen probleem mevrouw, Skoda neemt alles op zich.".

Conclusie: goeie service, 2 tevreden klanten! Als 't goed is, mag het ook eens gezegd worden.
 

cortrans

Forumguru
Maar wel jammer dat je eerst toch even hebt moeten "dreigen" om het voor elkaar te krijgen.
Zou het niet mooier geweest zijn, als die dealer meteen met dat antwoord gekomen was???
Helaas is niet iedereen even mondig........
 
Bovenaan Onderaan