Effe voorstellen, Erik1977

Erik1977

Forumguru
Ik heb het forum bekeken en volgens mij is dit de plek om je voor te stellen.
Dat zal ik dan maar ff netjes doen.

Ik ben Erik en ben 38 jaar oud. Ik woon in het mooie Twente, in Hengelo.
Ben getrouwd met Marieke en we hebben sinds 15 maanden een tweeling, 2 jongens.

We zijn van plan om een Skoda Suberb van 2010 of 2011 aan te schaffen. Ik ben geen onbekende met Skoda en al helemaal niet met een VAG auto. Ik heb een Octavia van 2000 gehad en meerdere VW Passats. Nu dus op zoek naar een Suberb benzine. Het moet wel een uitvoering zijn met een DSG automaat en het liefst zo vol mogelijk. Leer, automatische achterklep, xenon en meer van die luxe hebbedingetjes. Of ik deze in NL ga aanschaffen of hier over de grens ga kijken weet ik nog niet helemaal.

Als hobby heb ik zaalvoetballen, motorrijden, met vakantie gaan en veel tijd doorbrengen met mijn gezin.

Daarnaast vind ik het leuk om xenon verlichting in te bouwen in auto's en motoren.
Die hobby is jaren geleden begonnen toen ik dat ooit in mijn eigen Passat heb gezet en sindsdien is het een beetje uit de hand gelopen. Veel vrienden en collega's zijn inmiddels voorzien van een setje in de auto.

Ben vast nog wel wat vergeten maar dat zal ik later dan wel aanvullen.

Hoop jullie zo gauw mogelijk enkele foto's van de aangeschafte Suberb te kunnen laten zien.

Groet'n Erik
 

turboturbo

Forumguru
Welkom Eric!

Ben wel benieuwd naar je xenon inbouw ervaring :)
Doe je dat ook met projector lenzen inbouwen etc (in reflector lampen)

(Niet m'n bedoeling om een discussie hierover te starten! Maar meer uit nieuwschierigheid)

Misschien vind je het leuk om eea eens toe te lichten in een nieuw topic in de stamtafel oid.

Welkom!
 

Erik1977

Forumguru
Welkom Eric!

Ben wel benieuwd naar je xenon inbouw ervaring :)
Doe je dat ook met projector lenzen inbouwen etc (in reflector lampen)

(Niet m'n bedoeling om een discussie hierover te starten! Maar meer uit nieuwschierigheid)

Misschien vind je het leuk om eea eens toe te lichten in een nieuw topic in de stamtafel oid.

Welkom!

In principe bouw ik het in iedere auto in. Auto's met lenskoplampen genieten wel de voorkeur ivm kans op strooilicht in de oudere koplampen maar bij een goede afstelling kan dit laatste prima. Enige waar ik niet aan begin zijn de VW Golf V koplampen met die vreemde fitting. Daar zijn custom-made pasfittingen voor gemaakt maar dit functioneert niet echt goed. Maar als er interesse is wil hier best iets over vertellen in een ander topic hoor, stamtafel zeg je???
 

Erik1977

Forumguru
Ben door het rondneuzen op dit mooie forum wel wat huiverig geworden voor de TFSI motoren. Een diesel is voor ons niet echt rendabel gezien wij ongeveer 10.000 km per jaar rijden.....

Heeft de 2.0 dezelfde problematiek als de 1.8? En maakt het uit als het een 2011 of een 2010 betreft?
 
Bovenaan Onderaan