eerste storing

Afgelopen donderdag voor het eerst storing. Stuurbekrachteging, airbags vielen uit + nog wat rode lampjes op het dashboard tijdens het keren op de weg. Na opnieuw starten werkte alles weer

Vandaag toch langs de dealer, nu blijkt er in de stuurkolom een bepaalde regelunit te zitten die stuk is. Hij stuurde me weer naar huis en ik kon volgende week volgende week terugkomen voor een reparatie. Mijn vraag of hij mij kon verzekeren of dit niet tijdens het rijden kon gebeuren zegt ie doodleuk, geen idee. Dus vroeg ik hem of ik nog wel veilig kon rijden.... toen bleef het stil. Maargoed het was ondertussen 16:30 (was om 15:00 bij de dealer) tot 17:15 geprobeerd een andere auto te regelen via de leasemaatschappij maar helaas.... Toch maar naar huis gereden.

Nu maar hopen dat ik morgen een andere auto krijg waar ik me iets veilig in voel.

Lordje

Actief lid
Dit lijkt me toch een vrij bizar verhaal.
Wat als je de skoda support opbelt?
Lijkt me straf dat ze je geen oplossing kunnen aanbieden.

Maarten

Forumguru
Wat een vervelend euvel. Ik hoop dat je auto geen kuren gaat vertonen tijdens het rijden!

Falcon

Donateur
Ik was gewoon simpelweg niet weggereden en de dealer had je gewoon een demoauto mee kunnen geven.

Wat een vervelend euvel. Ik hoop dat je auto geen kuren gaat vertonen tijdens het rijden!

Vandaag na een paar telefoontjes heb ik toch de auto bij de dealer gebracht en kreeg ik van de lease maatschappij een andere auto (Octavia).

Als het goed is wordt ie volgende week gemaakt.

Bovenaan Onderaan