Morris99
Nieuw lid
Even voorstellen, ik heb al een tijdje dit forum gevolgd, en sinds een weekje de trotse bezitter van een Superb. Jarenlang vanalles gereden, van opel naar Renault, mijn laatste was een Espace 2.0 turbo. Deze beviel zeer goed, reed geweldig maar zoop in een week meer dan alle patiënten in de Betty Ford kliniek bij elkaar. Ben zeer tevreden met deze Superb, wat een geweldige auto. Het is een 2011 1.8 tsi met DSG7, in de elegance business uitvoering. 50k op het klokje. Ik heb er zelf nog niet veel aan gedaan, maar overweeg deze velgen voor de winterbanden te gebruiken en voor de zomer 18" te gaan gebruiken. De turbine velgen van vw of wellicht iets van OZ ? Ik heb wel al de sonnyboys erin zitten, geweldig systeem. Ook overweeg ik om de firmware van de columbus te updaten, maar daar ben ik nog wat huiverig voor.... Anyway, genoeg te vinden hier. Ik ben in ieder geval skoda fan! Het enige wat me tot nu toe een beetje tegenvalt, is het rumoerige onderstel. Je hoort en voelt veel. maar ja, ik kom net van een Espace af. Ik moet even kijken hoe ik de fotos kan uploaden, nu zijn ze nog te groot.
Morris
Morris