Eerste schreden op dit forum

Beker

Actief lid
Evenals mijn voorgangers op dit forum lees ik de diverse topics al enige tijd. Met name de levertijd en de problemen met de "Stream" radio heb ik gevolgd om te komen tot een leasebeslissing. Toch hebben de spookverhalen mij niet weggejaagd.

Ik heb 2 dagen geleden bij mijn leasemaatschappij een Octavia Combi Elegance 1.9 Tdi, zwart, maxidot, stream besteld. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen omtrent de diverse onderwerpen.

groet,

Beker
 
Goede keuze! De auto is het wachten zeker waard en de wachttijden lijken nu wel mee te vallen.

Welkom op het forum. Ik ben ook nog niet zo lang aanwezig op het forum maar het bevalt me hier prima!
 

Arjen

Actief lid
Goed besluit. /forum/images/graemlins/smile.gif
De spookverhalen zijner weliswaar, maar wegen niet op tegen al het moois dat deze auto biedt.

En een andere auto heeft weer andere spookverhalen.
De stream is op dit moment een van de weinige echt zwakke punten van de O2/
 

Beker

Actief lid
Klopt, elk huisje heeft zijn kruisje. De O2 (je ziet ik vreet mij in in de terminologie) verschilt daarin niet van anderen. Holdinga Almere, (helaas weet ik niet of hij ook de auto uiteindelijk gaat leveren,...rare jongens die leaseboeren) bij wie ik hele goede ervaringen heb gaf aan dat het erg afhankelijk is waar je rijdt of veel last hebt met de Stream. Tijdens de uitvoerige proefritten in en om Almere in 3 verschillende O2's heb ik zelf niets kunnen horen/merken. /forum/images/graemlins/confused.gif

Helaas is er geen alternatief.
 

Rednas

Nieuw lid
Ik heb laatst mijn nieuwe octavia besteld, maar de dealer had het erover dat de radio gewijzigd is. Hij had het over het uiterlijk - iets strakkere vorm van de Stream radio ipv vloeiende lijnen van de knoppen.

Wellicht is er ook iets aan de kwaliteit van de radio zelf ook veranderd, maar dat weet ik verder (nog) niet.
 

Arjen

Actief lid
Als je de auto hebt ben ik erg benieuwd naar de bevindingen.
Mogelijk dat je t.z.t. ook een foto van de radio kan plaatsen. Dat is altijd welkom.
 
Bovenaan Onderaan