Eerste ongeval

Rolle

Senior Member
Gisteren was het dan mijn beurt: na ettelijke steenslagschade en gerepareerde ruiten mijn 1e ongeval met de wagen waar ik niet het slachtoffer ben.

Bij het wegrijden van de zijkant van de weg keek ik over mijn linkerschouder en in mijn linker spiegel om te zien of de weg vrij was wat het geval was. Ik zet aan om te vertrekken en dan zie ik ineens een auto naast mij (weet niet vanwaar die kwam) ik rem maar te laat.

Er was reeds contact geweest. Gevolgen: het plaatwerk boven/voor het linkervoorwiel een kleine deuk en wat krassen op het einde van de bumper (net voor het wiel) het wiel zelf is niet geraakt.

Zal proberen later nog een fototje te maken van de schade.
 

Rolle

Senior Member
Tegenpartij was een ouder model Chrysler voyager of gelijkaardig met reeds aardig wat krassen op de bumper. Mevrouw had geen verzekeringspapieren en rijbewijs bij. Ongevalsaangifte invullen was voor haar niet nodig (hebben we dan ook niet gedaan - ik ben sowieso toch aansprakelijk - en dan draai ik tenminste niet op voor de reeds aanwezige schade aan haar wagen)

Mijn schade is sowieso voor mij - mijn verzekeringsmakelaar zal lachen, 2 weken geleden een nieuwe voorruit en nu dit (gelukkig dekt mijn omnium eigen schade)

Zoals gisteren beloofd nog een aantal fototjes
Afb0323.jpg Afb0324.jpg
 
Bovenaan Onderaan