Eerste auto

Hoi iedereen,

sinds een maandje ben ik trotste bezitter van mijn eerste auto; een Fabia mkII uit 2013 met nog geen 100000 op de teller . Ik ben al met deze auto op vakantie geweest, de auto droeg bij aan een mooie vakantie.

voor mijn werk sta ik voor de klas en daarbij ben ik weinig bezig met elektronica of montage werkzaamheden. Desalniettemin lijkt het me wel leuk om te sleutelen aan mijn auto. In de auto is een radio unit ingebouwd met veel mogelijkheden. Zo is er bijvoorbeeld een aansluiting voor een achteruitrijcamera, het scherm sprint op zwart omdat er geen camera is. Die camera wordt mijn eerste project.

Ik moet alleen nog even kijken waar ik onderdelen vandaan ga halen en hoe ik die moet installeren, tips zijn zeker welkom.

Vriendelijke groet,

Job
 

Cordoba

Forumguru
Gefeliciteerd, zo'n lekkere rode Fabia zie je niet zoveel. Als je die nog niet hebt, zou ik een setje kunststof interieurspatels aanbevelen: geschikt om allerlei interieurpanelen zonder schade los te halen (zal nodig zijn om de bedrading netjes weg te werken voor de camera).
iu
 
Bovenaan Onderaan