eerste 4500 km zijn erdoor,

Jmac

Lid
En eigenlijk niets anders dan lof. De wagen die ik heb is een gewone classic versie met de 2.0 L diesel 140PK motor. Die is dan ook zeer rustig, meer dan voldoende kracht om lekker weg te stuiven als het nodig is en correct qua verbruik, met een gemiddelde op de boordcomputer van 5,8 liter. Mijn snelheid op autoweg is wel net iets te hoog (+/- 140 km/u) maar met zo'n 2500 T/m in zijn zesde is het zeer aangenaam rijden en gaat toch lekker vooruit. Bij 120 km/u lijkt ie zo traagjes te draaien, met uiteraard een lager verbruik:) . In het begin had ik wat schrik over de grote afmetingen, maar dat valt reuze mee. Zelfs in de stad gaat deze wagen moeiteloos mee met het verkeer. Een krappe parkeerplaats of -garage kan dan weer wel voor wat zweet kosten. De ruimte binnenin en het koffer zijn uiteraard in de overtreffende trap en voor mij de reden tot aankoop van deze mobiel. Eén klein minpuntje is het windgeruis aan een stijltje rechtsachter. Daarvoor ga ik binnenkort even een bezoekje brengen bij de dealer. Dit zou eenvoudig te verhelpen zijn?
 

Ronnie

Forumguru
S2 Combi.....
Al eens eerder gevraagd om de type's auto onder in de handtekening te vermelden.......
 

sitechris

Donateur
De foto is erg klein. Dus wat toelichting is handig en het is ook leuk om te weten welke uitrusting de auto heeft, welke velgen etc etc
 

cvegreen

Forumguru
@Ronnie , dat is inderdaad wenselijk om in je handtekening merk(meestal zal dat skoda zijn) , type , uitvoering (niet noodzakelijk) , motor ( benzine of diesel , pk(kw), optie's. Dan moet niet iedereen er iedere keer aan denken om te melden over wat het gaat , staat gewoon in je handtekening , echter is het voor ons niet mogelijk om dit verplicht te maken . Ik heb immers bv al geen auto.
 

Jmac

Lid
Ondertussen zit ik op 11000 km en deze wagen blijft iedere dag perfect presteren.
Het windgeruis is verholpen. Echte aanrader.
 
Bovenaan Onderaan