Eerste 3600 km Yeti 1.2 TSi

octaviaduct

Actief lid
De eerste 3600km zit erop.
Geweldige auto,bevalt me nog beter dan verwacht.
!.2 Tsi motor met handbak, nooit gedacht dat dat zo sterk is.
Paar dagen Oostenrijk en dan nog een tijdje naar Italie geweest.
Op de autobahn regelmatig 150km/h gereden (op de terugweg) ook vaak 100 ivm heel veel baustelle en ook vaak langer dan een half uur in de file gereden, erg ongunstig voor het verbruiik dus, maar wel de praktijk.
Verbruik tot nu toe over de hele rit 6,3 ltr ( op het tellertje maar dat oogt wel lekker).
Dat is dus heel knap voor zo een auto.
In Oostenrijk op de binnenweggetjes leuke ritjes gedaan en dan geeft het tellertje een gemiddelde van 5,2 aan.
Dit is de eerste auto die ik in geval van total-loss weer precies hetzelfde zou bestellen, dat heb ik nog nooit gezegd, er was altijd wel iets wat ik anders zou doen.
In Oostenrijk trouwens heel veel Yeti's zien rijden,waarschijnlijk wel 4x4's.
In Italie rijden ze wel minder maar zeker meer dan hier.
Voor alle landen kan wel gezegd worden dat Skoda in het algemeen enorm in opmars is vooral de Octavia combi maar ook de Ripid en fabia zie je al erg veel.

Bijlagen

• IMAG0465.jpg
    IMAG0465.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 44

Import Yeti

Forumguru
In Oostenrijk trouwens heel veel Yeti's zien rijden,waarschijnlijk wel 4x4's.

@octaviaduct heel herkenbaar allemaal, ik kom zelf net uit Oostenrijk.
Je ziet daar idd heel veel Yeti's rijden en dan wel voornamelijk de 140PK 4x4 diesel versie.
Is trouwens ook niet zo vreemd omdat zij dat die 4x4 ook daadwerkelijk nodig hebben tijdens de winter maanden:jaja:

E

Ex-lid 2926

Kijk, voor zoiets zou ik mijn Octavia na verloop van tijd ook wel in willen ruilen. Mooie auto !!

Bovenaan Onderaan