Lichte onbalans lijkt me dan de eerste verdachte, niet zozeer de uitlijning.dat het stuur iets trilt.
Ik heb precies hetzelfde met mijn 1.0 motor, ook na balanceren, ook met andere wielen, dezelfde trilling. De trillingsfrequentie in het stuur lijkt te matchen met een hele lichte trilling in het koppelingspedaal als ik mijn voet er op laat rusten tijdens het rijden.Eigenlijk is het niet nodig. Ik merk wel dat het stuur iets trilt. Dat kan ook door de 1.0 motor komen. Aan de slijtage van de banden kan ik niet echt zien of die uitlijning nodig heeft.
Als je 33x de aarde rond bent geweest maak je nog wel eens wat mee. Nieuwe draagarmen voor, uitlijnen, een keer door een iets te diep gat, uitlijnen. En serieus, als je vrouw een stoep raakt met grotere wielen en je stuur verdraait is de boel ook krom hoor. (wat je ook zegt, ik blijf volhouden dat zij het was) Na verloop van tijd een stuur dat onder een paar graden staat tav de nullijn, ook laten uitlijnen. Per saldo valt het allemaal wel mee.@serum : wat spook jij met die auto’s uit dat je die moet laten uitlijnen?!?
Heb in het verleden wel eens nieuwe banden en uitlijnen tegelijkertijd laten doen. Kan gewoon, maar uitlijnen is niet zo vaak nodig. Jouw klacht lijkt mij ook een kwestie van onbalans.
Begrijp ik hieruit dat de auto niet ingeruild gaat worden?
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden, al loop ik nog een paar rondjes op je voor..!Als je 33x de aarde rond bent geweest maak je nog wel eens wat mee.