Eerst echte Foto's Ibiza

Van mij mogen ze dan wel een nieuwe designer aannemen. De Seats van laatste tijd hebben op de Cupra achtigen na niets met sportief uiterlijk te maken.
Zeker de Ibizas niet, boodschappen karretjes voor de buurvrouw, die ook mag leasen...

De huidige ontwerper heeft iig hier zijn spannende droom over botsautootjes op de kermis van heel vroeger in blik gegoten, compleet met voorgeprogrammeerde deuken!
 

Okki

Donateur
Van mij mogen ze dan wel een nieuwe designer aannemen. De Seats van laatste tijd hebben op de Cupra achtigen na niets met sportief uiterlijk te maken

Het ging om wel of niet station, niet om design. Ik vind het ook niet mooi, zo bijv. ook de nieuwe Mazda 2 niet, maar er zijn mensen zat die dat wel vinden. Collega van mij wil weer niet dood :1439: gevonden worden in een Skoda. Elk model heeft wel weer een liefhebber. En als je niet merk gebonden bent, kan je natuurlijk altijd weer overstappen naar iets anders.

Ik hou het meest van een beetje vierkant, klassiek gelijnd. Auto's met die gekunstelde speciale vormen vervelen vaak na een paar jaar. Klassiek gelijnde (vind ik) minder. Zo vind ik de O1 ook nog steeds een fraaie auto om te zien!
 

Matra_Murena

Actief lid
Ik vind hem eruit zien als een slecht aangepaste Renault Clio. Ik was al verre van onder de indruk van de ontwerp kwaliteiten van Seat, iedereen die met fotosjop een foto kan uitrekken kan van een Leon een Altea maken en daarvan weer een Altea Xl en een Toledo, maar dit vind ik er echt niet uit zien. Zeker als het interieur weer bestaat uit ernstig plastieke onderdelen lijkt dit me een slechte koop....

Maar ach, Seat staat om de en of andere reden tegenwoordig bekend als "sportief" merk en dus zal het wel en erkoop-suces worden... Sta er niet met van te kijken.
 

Hetzer

Forumguru
De Ibiza word ook leverbaar als Sport Coupe niet meer en minder dan de 3-drs versie
 

Bijlagen

  • v121252746532521.jpg
    v121252746532521.jpg
    84,4 KB · Weergaven: 11

LenK

Forumguru
Laatst bij de Skoda/Seat dealer in Tilburg de Ibiza kunnen bekijken.
Design is niet echt mijn ding, maar behalve dat zal de Fabia het van de Ibiza verliezen.
De Ibiza komt heel wat volwassener over. Klasje hoger dan de Fabia.
 
Bovenaan Onderaan