Een vergelijk: De Renault Koleos t.o.v. Skoda Kodiaq (Bron: Vroom)

Cordoba

Forumguru
Een leuk vergelijk, al lijkt het op enkele punten vooral een vergelijk in de showroom of op basis van persoonlijke voorkeur. Als je bijvoorbeeld de stoelen van de Renault beter/comfortabeler noemt alléén omdat ze zachter aanvoelen, dan heb je in mijn ogen weinig verstand van zaken. Voor 5 minuten voelt zo'n zachte stoel misschien wel beter aan, maar vaak biedt zo'n zachte stoel weinig ondersteuning. Als je voor een rit van een uur twee in een zachte stoel zit, kom je er vaak vermoeid uit, een stevige stoel die goed past en op de juiste plekken ondersteuning biedt is dan veel comfortabeler dan zo'n zachte stoel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco

EdK

Forumguru
of op basis van persoonlijke voorkeur.
Geld dit niet voor elke test van een wagen of weet ik wat ?
Ik heb geleerd om een test zo te lezen dat je de persoonlijke meningen er uit filtert.
Er zal nooit een iemand zijn die een objectieve test zal kunnen schrijven, de persoonlijke mening zal er altijd een rol in spelen....
 

Cordoba

Forumguru
Ed, je hebt gelijk dat elke test vol zit met persoonlijke voorkeuren, maar 'deze stoel voelt zachter aan en is dus comfortabeler' vindt ik wel heel persoonlijk, net zoiets als 'auto X is niet in de kleur brandweerrood te bestellen, dus deze auto is heel saai en langzaam (gaat niet als de brandweer)'. Als de persoonlijke voorkeur duidelijk is, dan kun je daar dus ook rekening mee houden voor je eigen beslissing.
 
Bovenaan Onderaan