Een o2 rijder uit zoetermeer.

Ik zal mezelf ook even voorstellen.
Ik ben Sven kom uit Zoetermeer. Ik werk in het onderwijs op een buitenlandse school (Nee niet de ibn ghaldoun
:) ).Op een britse school.

Ik had eerst een octavia I scout 4x4 2.0 van 2002 Geweldige auto. Heb em ingeruild voor een octavia II 1.9TDI elegance. uit 2006.

Heb twee weken voor het eerst de grote beurt zelf gedaan (hou van sleutelen) Ik heb ook een Quad (veel sleutelwerk)

Verder getrouwd twee zoontjes honden en een station ja wat moet ik zeggen:cool:familieman

Sven.

CDK

Forumguru
welkom op dit gezellige forum familyman Sven, als je zin hebt mag je foto's van je bolides posten hoor, we zijn hier dol op foto's ;)

greetz Corné

Cordoba

Forumguru
Foto's van de O2 zijn welkom, kan ik gelijk eens kijken of er herkenbare zaken aan zitten zodat ik 'm eventueel kan spotten: ik woon in de regio en kom regelmatig in Z'meer. Overigens als je een Fabia combi ziet met grote Audi-logo's op de wielen, dan ben ik het, dat kan niet missen.

ertromp

Forumguru
Welkom hier! En inderdaad sleutelen is leuk al moet het natuurlijk wel beperkt blijven tot de beurten :)

Fotootje vandaag trekhaak gemonteerd

IMAG0113_zpsa956e903.jpg

in het begin is rijden op de quad wennen. maar nu na een jaar. gaat het als vanzelf. de trekhaak was even pielen maar hij zit eronder en alles doet thanks voor je vraag

Blacky

Forumguru
ben je nog in een stuk nadat ongeluk. vallen en motoren gaan niet zo lekker samen
Heb geluk gehad. Gebroken schouderblad, zware hersenschudding, en een in geklapte long maar verder was alles gezond. Kan me er niet meer veel van herinneren, werd wakker in het ziekenhuis. Heb van horen zeggen dat mij de voorrang werd genomen. Weet namelijk niet eens meer dat ik geremd had. Dat gedeelte ben ik gewoon kwijt.

Oei logisch dat je niet meer zo snel opstapt. Dit gaat je niet in je koude kleren zitten. Een hoop mensen die ik ken op de quad zo trouwens overgestapt van de motor naar de quad. De trekhaak heb ik speciaal erop gezet om m,n quad mee te kunnen nemen op vakantie.

Blacky

Forumguru
De trekhaak hebben we tegenwoordig nodig voor de paardentrailer. Vrouwtje heeft namelijk een paard.1PK is ook best wel leuk.

Blacky

Forumguru
Ik rijd zelf niet, maar af en toe stap ik er wel eens op (in de bak). Vrouwtje wel, de weg over steken en ze zit in het bos,is ze helemaal blij mee.

Bovenaan Onderaan