Lounge Deluxe
Lid
Beste mede-Yetirijders, ik heb mijn Yeti uit 2011 nu ongeveer 2 maanden, maar aan een ding kan ik niet goed wennen. Als ik rustig remmend tot stilstand wil komen (bijvoorbeeld als ik een rotonde of stoplicht nader), hoor ik vanaf een snelheid van ongeveer 30km/u een 'knarsend' geluid vanaf de voorremmen, komen. Het klinkt alsof er ijzer op ijzer geduwd wordt, een 'schrapend' geluid. Als ik abrupt rem of sneller rijd dan 30km/u en dan even rem, hoor ik dit geluid niet. de Yeti heeft nu bijna 35K gelopen, ik heb geen idee of er al iets aan de remschijven of -blokken is vervangen, het onderhoudsboekje toont dit niet.
De vraag is, hoort dit geluid bij de Yeti of niet? Ik heb een dergelijk geluid bij het remmen nog nooit in de andere auto's gehoord die ik ik mijn leven gereden heb (en daar zaten aardige wrakken tussen in mijn studietijd
).
De vraag is, hoort dit geluid bij de Yeti of niet? Ik heb een dergelijk geluid bij het remmen nog nooit in de andere auto's gehoord die ik ik mijn leven gereden heb (en daar zaten aardige wrakken tussen in mijn studietijd