Een hatchback aangeschaft

spikehome

Forumguru
Dank je @allen.
Vind hem zelf ook erg geslaagd.

Er zitten nu de standaard wielen op 19” met zomerbanden.
Ik heb nog een setje vw 18” salvador met winterbanden liggen.
Die wil ik er onder leggen in de winter maar de naafdop is met vw logo kan je daar zo een Skoda logo voor krijgen?
Op AliExpress zie ik er wel te koop maar verschillende maten.
Iemand ervaring daarmee?
 

Berghuis

Donateur
Even de diameter opmeten en dan idd op AliExpress bestellen. Heb ik bij mijn vorige auto ook gedaan en paste toen perfect.
 

Eltjo

Forumguru
Op Ali kan je idd de juiste maar dopjes bestellen voor zowat elk merk auto. Heb op mijn Skoda wintervelgen stickers uit een setje geplakt - €4,50 en na 5 winters gebruik nog steeds prima. Voor de Daihatsu complete dopjes gekocht, ook slechts €7,50 e; prima passend.
Dat is toch wel leuker om het juiste logo of een ander mooi of gek logo op je wielen te hebben.

Mooie auto valt mij op voor deze 5 deurs. Ik heb ook overwogen om een 5 deurs te kopen als ik hem tegen kwam voor een goede prijs. De S2 ziet er in HB versie chique uit. Laden doen we toch niet boven de achterbank. De tildrempel is wel hoger dan bij de station.

Al met al wel blij dat het een station is geworden. Toch diverse keren ook over lange afstand zaken vervoerd die in een HB niet (vlak) passen met gesloten klep. Deuren, koelkast, etc.
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Blijft een mooie auto. Even zitten spelen met de Duitse configurator. Word er erg hebberig van, al krijg dat oranje er thuis vast niet door.

SkodaWallpaper-1.png SkodaWallpaper-4.png SkodaWallpaper-1a.png SkodaWallpaper-2.png

Geen leren bekleding en stoelverwarming verkrijgbaar, zo lijkt het. Vreemd.
 

spikehome

Forumguru
@Rallye
Ik zie voor de RS nu maar 2 kleuren maar kan zeker wel met leer bestellen hoor.
Dan heb je gelijk comfort Seats en elektrisch verstelbaar.
Dat had ik ook eigenlijk willen hebben.
 

Rallye

Forumguru
In de Duitse configurator staan de kleuren nog gewoon vermeld:

FA71FE33-D7E9-493E-BE2E-182F40F460D2.jpeg

Van de “Elektrisch einstellbare Ergo-Sportsitze und Microfaser-Innenausstattung” kan ik niet helemaal zien of die nu leer zijn of niet. Op één plaatje niet, op een andere wel:

BA53D4C7-15CA-4AA0-98FD-7F901DEA77C2.jpeg

E462A277-E8FD-433E-8368-78FDEED0FB29.jpeg
 

spikehome

Forumguru
@ralley maar je kan meer kleuren kiezen.
aa1459b7b79f63704191e9c674847a86.jpg

6aab2f216786c13f605693a072c479ca.jpg

0a318ae712c96a2c2bd7120ac103623e.jpg




En dat full leer is er idd niet omdat je sportstoelen hebt.
Je krijgt deze dan idd.
01cd12e38a24a95ad64442dbb628db68.jpg


Handbak of dsg kan je kiezen zelfs diesel.
80992b958febda333d2b06f49dbd009d.jpg
 
Laatst bewerkt:

SuperBeeb

Forumguru
Had de 4 hatchback nog nooit (bewust) gezien, idd mooi model. Kleur is niet mijn smaak, maar smaken mogen gelukkig verschillen.
En de motor is natuurlijk wel de juiste :thumbsup:
 

spikehome

Forumguru
Ik zou liever een moon white gekozen hebben.
Helaas is de keuze voor import nogal beperkt.
Maar deze steel grey vind ik ook mooi is wel wat opvallender wat van mij niet direct hoeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rallye

Forumguru
@spikehome Mijn post was een reactie op de jouwe waarin je zegt dat er maar twee kleuren leverbaar zijn.
Het gekke is dat je bij die sportstoelen, op de meeste foto’s slechts deels leer, je bij één plaatje volleer hebt. Kan een foutje zijn. Ik vind volleer erg fijn.
 

spikehome

Forumguru
@ralley miscommunicatie betreft de kleuren dan.

Die stoelen zoals bijgevoegd in mijn andere post zijn erg mooi en zeer fijn hoor.

Ieder zij keuze.

@sitechris oranje zeker mooi opvallend.
Ford had ook zo een oranje kleur toch voor de dikke versies.
Maar zal mijn keuze niet zijn om privé aan te schaffen.
 

Rallye

Forumguru
Op mijn eerdere RS’en had ik ook Alcantara, in een lichte kleur zelfs. Best fijn, maar ik heb meer met leer. Ze zijn er inderdaad ook zo mooi uit.

Privé is de enige mogelijkheid voor mij een een auto te rijden. En als ik zie hoe de gemiddelde baas zijn gevoelde verantwoordelijkheid voor “het milieu” op zijn werknemers probeert af te schuiven, wordt het ook steeds moeilijker voor anderen om een leuke auto van de zaak te rijden…….
 
Bovenaan Onderaan