Edwin's eerste Skoda Enyaq 60 IV Sportline Race Blue

ETIV

Nieuw lid
Even voorstellen:
Na 43 uitsluitend Citroen gereden hebben een overstap naar de Skoda. Veel Citroen's ook met hydropneumatisch veersysteem. (Ook mijn laatste een XM uit 1999).
Nu toch gewone veren. Citroen heeft geen groter elektrisch alternatief nu.
Oke veercomfort ingeleverd maar verder is de Skoda een heerlijke reis auto. Ook alle rijhulpsystemen dragen hierin bij.

Furum updates over de XM lees hier.
XM Logboek

IMG_9743.jpg IMG_9745.jpg IMG_9746.jpg IMG_9747.jpg
 

Herperduin

Forumguru
Welkom. Als oud eigenaar van één van de allereerste CX-en (gekocht van een oud werknemer van de fabriek van CX) ben ik altijd liefhebber geweest van Citroën tot aan de XM. Daarna leek alles steeds minder “Citroën” dan vroeger.
We hebben beetje zelfde smaak denk ik want had toen ik nog een leaseauto mocht kiezen al een Enyaq gekozen. Alleen kreeg ik toen een andere baan zonder auto. Zit nu dus met reeds aangelegde elektra voor de laadpaal en nog altijd geen nieuwe auto. Soms zou ik nog willen zoeken naar een BX break maar voorlopig blijf ik toch nog even zoeken naar een geschikte Skoda :unsure:
 

ETIV

Nieuw lid
De eerste 5000 KM zitten er op. Een fijne auto die ons prima bevalt. Lekker ruime kofferruimte ook. Laatst een nieuwe tuintafel gekocht. Die ging er in z’n geheel in met de klep dicht.
 

Herperduin

Forumguru
@ETIV Fijn dat hij goed bevalt. Nieuwgierig: heb je de DS nog steeds en zo ja zou je foto willen delen? Van jongs af aan al een droomauto geweest van me…
 
Bovenaan Onderaan