Edwin's citigo artic air (limited editon)

edwin-citigo

Nieuw lid
Hallo allemaal,

ik zal me even netjes voor stellen voordat ik het forum ga bevuilen. ik ben edwin 27 jaar en sinds een kleine 2 maanden een skoda rijder. hiervoor heb ik 1 ford en 3 fiat's gehad en vond het nu tijd om een echte auto te gaan rijden. bij de introductie van de up wist ik dat ik er 1 zou gaan rijden tot dat de seat mii en de skoda uit kwamen. toen ben ik langdurig naar de 3 gaan kijken en verliefd geworden op de citigo.

ik rijd een citigo artic air limited edition full option. 60pk,stoelverwarming(door importeur ingebouwd) 5 deurs,donkerblauw metallic,lmv, schuifkanteldak,airco,sunset pakket en de rest wat er allemaal bij hoort

ik ben nogal een audio freak dus dat is het enige wat aangepast gaat worden aan de citigo. verder blijft het de comfort houden die die nu heeft dus word er dit keer nix aan verbouwd.

tot de volgende post!
edwin
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met de Citigo. Wel grappig toevallig hadden we vandaag in Gorinchem een SF meeting bij Skodadealer Ames.
 

CDK

Forumguru
welkom op dit gezellige en informatieve forum met veel gezellige leden ;)

greetz Corné
 

edwin-citigo

Nieuw lid
Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met de Citigo. Wel grappig toevallig hadden we vandaag in Gorinchem een SF meeting bij Skodadealer Ames.
ik weet het, daar komt mijn auto ook vandaan. Nog bedankt voor het gebak!!! was lekker. de dealer stuurde mij ook door naar jullie
 
Bovenaan Onderaan