edschroefset
Lid
Ook maar eens netjes voorstellen zoals het hoort
Ik ben Edwin en heb de bijnaam 'edschroefset' gekregen van een oud collega.
Reden daarvoor was dat ik al mijn auto's binnen aan halfjaar verlaagd had op mijn vorige auto na.
Dit was een golf5 gti met 250pk , welke ik pas heb ingeruild voor een skoda
Mijn aanwinst is een Octavia 2 combi elgance BNS 1.2tsi uit 2011 met als meeropties: orgineel getinte ruiten , schuif/kanteldak , 17inch Pallas wielen en een bak voor de paraplu onder de hoedenplank rol.
inmiddels is deze dus verlaagd d.m.v. een schroefset van DTX met Kw veren. dat rijdt super!!!
geen slappe dwijlende achterkant meer die zo ver in en uit dijnt (octavia kwaal)
Binnenkort weer verder met het passen van de BBS replica set van een kamaraad van mij 8.5 & 10j breed. Maar daar twijvel ik nog erg over of ik die ga monteren of niet...
Laatst al snel even gepast toen de octavia nog op orginele vering stond......
Toekomst plannen met de octavia:
- logo wissel nieuwe versie zwart
- voorbumper en motorkap grill anders maken iets van honingraad ofzo.
- andere einddemper of mooi sierstuk.
- orginele achterspoiler.
- dtm look achterbumper spoiler...
- mooie achterlichten ofzo misschien.
nou weer genoeg gepraat voor nu!!!
gr edwin

Ik ben Edwin en heb de bijnaam 'edschroefset' gekregen van een oud collega.
Reden daarvoor was dat ik al mijn auto's binnen aan halfjaar verlaagd had op mijn vorige auto na.
Dit was een golf5 gti met 250pk , welke ik pas heb ingeruild voor een skoda

Mijn aanwinst is een Octavia 2 combi elgance BNS 1.2tsi uit 2011 met als meeropties: orgineel getinte ruiten , schuif/kanteldak , 17inch Pallas wielen en een bak voor de paraplu onder de hoedenplank rol.

inmiddels is deze dus verlaagd d.m.v. een schroefset van DTX met Kw veren. dat rijdt super!!!
geen slappe dwijlende achterkant meer die zo ver in en uit dijnt (octavia kwaal)

Binnenkort weer verder met het passen van de BBS replica set van een kamaraad van mij 8.5 & 10j breed. Maar daar twijvel ik nog erg over of ik die ga monteren of niet...
Laatst al snel even gepast toen de octavia nog op orginele vering stond......

Toekomst plannen met de octavia:
- logo wissel nieuwe versie zwart
- voorbumper en motorkap grill anders maken iets van honingraad ofzo.
- andere einddemper of mooi sierstuk.
- orginele achterspoiler.
- dtm look achterbumper spoiler...
- mooie achterlichten ofzo misschien.
nou weer genoeg gepraat voor nu!!!
gr edwin