E-manager werkt niet meer sinds update naar 1941/1969

canth

Actief lid
Wat het onderwerp zegt. Ik heb een PHEV waar ik met versie 1788 gewoon gebruik kon maken van de e-manager.
Na installatie van de meest recente software update kan ik nu de e-manager niet meer opstarten. Het infotainment systeem zegt dat de applicatie momenteel niet beschikbaar is en schakelt naar het wagen overzicht.
Op Briskoda wordt er 1x naar gerefereerd en daar had de dealer een update 'gereset'. Ik heb even een reset van het infotainment systeem geprobeerd (terug naar fabrieksinstellingen) maar dat was duidelijk niet de bedoelde reset. Is er iemand hier die weet hoe je e-manager weer werkend krijgt?
 

Berghuis

Donateur
Helpt het misschien als je de standby knop ingedrukt houdt tot het systeem opnieuw is opgestart, soort hard reset? Zelf geen problemen mee gehad na de update (1900 > 1941).
 

canth

Actief lid
Ja, reset van het infotainment systeem zelf had ik ook al geprobeerd. Geen effect, de app blijft de melding geven.
 

jesse_s93

Donateur
12V batterij even ontkoppelen, even laten rusten (5 minuten) en dan weer aankoppelen. Tip -> er zit een massakabel in het laadkabel vak, linksachterin.

Daarna zul je een heleboel foutmeldingen in je dashboard hebben die na 10 meter te hebben gereden weer verdwijnen. In de Kamiq van mijn ouders mistte ook een bepaald menu item. Updates gedaan, reset (soft- en hard) gedaan, geen effect. Ontkoppelen van de 12V batterij bleek uiteindelijk de oplossing.
 

Raymann

Nieuw lid
Ik kamp hier ook met dit probleem. Van 1810 eerst naar 1904 gegaan en toen werkte het al niet meer. Daarna in de hoop naar 1941 geflasshed zodat het wellicht weer terug kwam, helaas. Ik ben al bij Antera geweest voor een reset, maar ook dit werkte niet. Ik ga bovenstaande tip nog eens proberen! Als dat niet lukt, la gs de dealer ik moet toch voor een beurt
 
Bovenaan Onderaan