e-Manager met kuren

Sinds ruim twee jaar toer ik rond met een SuperB iV en ervaar de laatste tijd een uitdaging met de e-Manager.
Ik gebruik de e-Manager om de auto te laden op tijdstippen welke ik wens maar ook om gekoeld of verwarmd in de auto te kunnen stappen.
De tijdstippen van laden, koelen en verwarmen zijn iedere dag wel anders, dus inprogrammeren van terugkerende acties is niet handig.

Waar loop ik tegen aan en dan met name bij uitgesteld laden is dat een éénmalige actie in het systeem blijft hangen en deze moet worden verwijderd om nadien te kunnen laden.
Ik zal een voorbeeld geven. Op dinsdag stel ik in dat de auto éémalig om uiterlijk op woensdagochtend om 06.00 uur dient te zijn geladen met het gebruik van nachtstroom. Op woensdagochtend is de auto netjes geladen voor het aangegeven tijdstip tussen de daarvoor gedefinieerde periode van nachtstroom.
Alleen als ik dan de accu's leegrijdt en de auto opnieuw wil laden wacht de auto op de periode dat het weer een keer woensdag gaat worden en de auto met nachtstroom voor 06.00 uur kan worden geladen. Of te wel; ik moet de éénmalig actie verwijderen uit de e-Manager.

Dit heeft de e-Manager in den beginnen netjes gedaan maar ergens is het veranderd. Weet iemand waar en welke instelling moet worden aangepast?

Gr. Jacco
 
Bovenaan Onderaan