Bekijk media item 5856Bekijk media item 5855ik wil dynamo felicia combi 1.3 glxi nov 1999 demonteren, maar kan in haynes niet juiste instructie vinden.
heb geen dynamo die je spant over een beugel blz 2A.15, foto 13.8 of blz 2A.16, foto 13.15
ook het diagram blz 2A.16 tekening 13.16 klopt niet. in geval mijn motor loopt multi-snaar over poelie 2 roller 2 ipv eronder door.
Als ik trek aan de multi snaar beweegt er een poelie en dat is dan nr 4 (denk ik). Ik heb de bouten uit de dynamo bevestigingen, er zit een beetje beweging in, krijg de multi snaar niet van de diverse poelies af; dus kan verder niks.
iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
nee, daar heb ik niks aan. ik heb al een boek. ik ga niet nog eens betalen voor weer een boek. dit moet ik dan downloaden op wat? telefoon en op klein schermpje zitten lezen en met olievingers op schermpje alles inzoomen met olievingers telefoon vasthouden of telkens vingers schoonmaken en etc. Uitprinten per reparatie? kost me dubbel geld aan ook nog eens inkt en papier.
 

myfirstoctavia

Forumguru
nee, daar heb ik niks aan. ik heb al een boek. ....Uitprinten per reparatie? kost me dubbel geld aan ook nog eens inkt en papier.
Nouja.. pech. Er werd in ieder geval met je meegedacht ald ik zo vrij mag zijn.
Zat ook al te zoeken naar een PDF download, maar zoals je stelt: "dit moet ik dan downloaden op wat? telefoon en op klein schermpje zitten lezen en met olievingers op schermpje alles inzoomen met olievingers telefoon vasthouden of telkens vingers schoonmaken en etc" dus het schiet niet op als ik verder zoek.
Succes verder. :thumbsup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan