DVD V6, RNS 510 -Columbus

MarcoO2

Forumguru
:aangenaam:JC, dank je wel! Dank zij jou voelt mijn fout van twee weken geleden een stuk minder stom... ik deed (gebaseerd op de Columbus) namelijk precies hetzelfde... ff de borden niet in de gaten gehouden! :confused: Erg irritant dus inderdaad, oude data!

hemi24

Forumguru
Als er iets irritant is dan is het wel wanneer je navi niet meer klopt. Op zich heb ik een redelijk oude Tom Tom, maar meestal gaat het nog wel goed. Dit weekend alleen was ik onderweg over de A58 van Tilburg richting Eindhoven. Tom tom zegt rechtsaf voor Eindhoven, ik denk mooi want links stond HELEMAAL vast. Rij ik op eens verder over de A58 richting Den Bosch ipv de A2 op! Hebben ze de afritten precies omgedraaid!

Gatverdamme wat irritant.......

Die borden met de tekst "Navi UIT" staan er niet voor niets daar rond de bouwput in Eindhoven...
Voor de grap even kijken op Google Streetview: er zijn plaatsen waar de gefotograveerde rijrichting tegen de stroom in gaat!

nomad

Senior Member
De nieuwe tomtoms met navcore 8 en 9 en kaarten 830 835 en 840 hebben allemaal de rondweg er al op staan en dat is al een jaar.

hemi24

Forumguru
De nieuwe tomtoms met navcore 8 en 9 en kaarten 830 835 en 840 hebben allemaal de rondweg er al op staan en dat is al een jaar.

En dat hadden wij ook graag teruggezien op de Columbus... (hoe doen ze dat toch zo snel bij TT?)

Ronnie

Forumguru
Snelle jongens bij Teleatlas..... Ik heb de 2010 versie ook al draaien op m'n Blaupunkt Skoda Satcompass.....

___JC___

Forumguru
Die borden met de tekst "Navi UIT" staan er niet voor niets daar rond de bouwput in Eindhoven...
Voor de grap even kijken op Google Streetview: er zijn plaatsen waar de gefotograveerde rijrichting tegen de stroom in gaat!

Mot je die borden wel ff gezien hebben natuurlijk. Zag wel een bord 'Navi AAN' staan toen ik al fout gereden was. Gevalletje mosterd na de maaltijd...

jali

Nieuw lid
V6 beschikbaar op usenet

Heb zojuist de DVD V6 binnengehaald, is weliswaar geen legale versie maar voor mij wel voldoende om aan de dealer te laten zien. Dit om te voorkomen dat ze weer een oude versie installeren, ze hebben me beloofd de laatste versie te bestellen. Kan ik dan mooi even controleren.

hemi24

Forumguru
10 tegen 1 dat je via de Skoda-dealer geen V6 geleverd krijgt...

als je gewoon even vraagt of ze het artikel met volgend nummer hebben: AAN000067 (V6 W-Eur);
Het nummer van de V5 eindigd op "65" en als ik me niet vergis de V3 "61a"

Heb versie V6 geladen (VW) in de Columbus, er wordt gevraagd tijdelijk of opslaan, gekozen voor opslaan. Het heeft meer dan 55 minuten geduurd. In de periode lijkt het als of er niets gebeurd, maar dat was dus wel zo op de achtergrond. Tijdens dit proces niet rijden of andere functies invoeren/gebruiken.
Daarna een goedwerkende versie 6

Hier ook versie 6 geïnstalleerd, zonder problemen. Mis nu wel weer de flitspalen, zaten in de BMW versie, dus moet die nog even toevoegen.
Alle poi's werken nu ook weer ok, was met de BMW versie niet het geval.

jali

Nieuw lid
10 tegen 1 dat je via de Skoda-dealer geen V6 geleverd krijgt...

als je gewoon even vraagt of ze het artikel met volgend nummer hebben: AAN000067 (V6 W-Eur);
Het nummer van de V5 eindigd op "65" en als ik me niet vergis de V3 "61a"
Bedankt voor de tip, zal dit zeker navragen

nomad

Senior Member
Heb versie V6 geladen (VW) in de Columbus, er wordt gevraagd tijdelijk of opslaan, gekozen voor opslaan. Het heeft meer dan 55 minuten geduurd. In de periode lijkt het als of er niets gebeurd, maar dat was dus wel zo op de achtergrond. Tijdens dit proces niet rijden of andere functies invoeren/gebruiken.
Daarna een goedwerkende versie 6
Je kan gewoon rijden, enz tijdens het laden. Als je het contact uitschakelt gaat ie gewoon de volgende keer weer verder.

nomad

Senior Member
Ja dat dacht ik ook, maar toen kreeg ik leesfouten, zal wel aan mijn rijstijl liggen :laugh:
Ja je moet natuurlijk niet proberen om haaks door de bocht te gaan en met 140 over een klinkerweg heendenderen.

Maar snelweg/ bebouwde kom is geen probleem. De mijne is al een dag bezig.

chando

Nieuw lid
Heel even op de eject knop drukken dan laat de columbus de voortgang van het kopieren zien

jali

Nieuw lid
Heb vandaag de V6 versie geinstalleerd, eindelijk kent Columbus nu ook de straten in de nieuwe weijk waar ik woon

Bovenaan Onderaan