DvD Oost Europa

SuperM

Nieuw lid
Iemand misschien de DvD van Oost-Europa te leen voor de periode 1-7 t.m 18-7? Eventueel tegen een redelijke vergoeding.
 
Is het niet zo dat als je hem erin doet, dat ie dan installeerd ? Dan heb je hem er toch voor altijd op (en niet tijdelijk). Dus wat is dan een redelijke vergoeding?
 

SuperM

Nieuw lid
Heb je er zelf ervaring mee? Volgens eerdere berichten kan je navigeren vanaf de DvD, door 'N' (NO) in te voeren bij de installatie. Als dat niet zo is, heeft het geen zin, want dan moet ik daarna de west Europa DvD installeren.
 

hemi24

Forumguru
en nu wordt het interessant, want in principe is er ruimte genoeg op de HDD om beide DVD's naast elkaar te parkeren. Maar hoe gaat de Columbus er dan mee om?
Voor zover ik begrijp uit de handleiding kun je de map voor het gebied waar je je normaal in begeeft (W-Eur) opslaan op de harde schijf en voor tijdelijk gebruik navigeren vanaf de DVD (O-Eur), zonder de bestaande te overschrijven. Simultane opslag is (zonder meer) niet mogelijk heb ik het idee.

Voor locaties waar je de DVD kunt halen verwijzen we je door:
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=dvd+rns510+east&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
of beter nog:
http://www.skoda.nl/home/

Artikelnummer: AAN000068 (Skoda) of 1T0051859N (VW)
 

Klaasje

Forumguru
Iemand misschien de DvD van Oost-Europa te leen voor de periode 1-7 t.m 18-7? Eventueel tegen een redelijke vergoeding.

waar ga je naar toe in Oost europa ?

als je maar tot Polen komt, die staat ook gewoon op de west DVD en is
redelijk up to date

Klaas
 

SuperM

Nieuw lid
Bedankt voor de tip! Ik zoek wel op andere www-sites waar de DvD te downloaden is. Ik heb geen aandelen PON en heb ze de afglopen 12 jaar genoeg gesponsered! 5-jaar Golf en 7-jaar Passat.
 

SuperM

Nieuw lid
Kan je W & O Europa tegelijk installeren of is het W of O?
DvD van VW werkt ook, alleen geen Skoda servicepunten. Is ook niet echt nodig.
Na DvD insert ziet navigatie een "andere" versie en wil dan installeren. Vraag 1 is echter "eject" of "install" en niet temporary. Iemand dit wel eens geprobeerd??
 

hemi24

Forumguru
DvD van VW werkt ook, alleen geen Skoda servicepunten. Is ook niet echt nodig.

Volgens mij heb je dit niet uit eigen ervaring?
Ik heb de V5 van VW bij mijn Columbus en daar zitten gewoon de Seat en Skoda dealers op...
Je krijgt de VW en Seat niet te zien in je Skoda, omdat het apparaat zelf weet welke identiteit hij heeft en dientengevolgde de overeenkomstige dealers aangeeft...
Stop de DVD maar eens in de PC en blader maar eens door de map met icoontjes!

De andere twee opmerkingen/vragen zijn ookal voorbij gekomen:
  1. Simultane installatie van Oost en West schijnt niet mogelijk te zijn;
  2. Wel kun je zoals je aangeeft ervoor kiezen om de West-DVD op de harde schijf te kopieren en voor tijdelijk gebruik vanaf de Oost-DVD te navigeren vanaf het schijfstation.
Graag eerst even (globaal) een discussie doorlezen voor je dingen roept die 4 of 5 reacties ervoor al zijn genoemd, anders worden deze zo onnodig lang... (sorry als ik een beetje bot overkom)
 

SuperM

Nieuw lid
Heb u niet gevraagd om te antwoorden of enige opmerking te plaatsen, maar in ieder geval bedankt voor uw antwoordt. Ik bepaal echter zelf wat ik vraag en u beslist of u antwoordt of niet. Heb in ieder geval beide DvD's van Europa.
 

hemi24

Forumguru
Super, dan mag het navigeren naar de vakantiebestemming geen probleem meer opleveren!
Veel plezier alvast daarmee, en als je nog nieuwe mogelijkheden ontdekt v.w.b. de Columbus vernemen we het natuurlijk graag!!!
 

nomad

Senior Member
@SuperM De arrogantie van de Skoda rijder ? Als je daar niet tegen kan, moet je hier niet komen. Ergo: doe ff normaal. Iedereen is hier om elkaar te helpen.
 
Bovenaan Onderaan