Dvd kijken onder het rijden

Rob1

Nieuw lid
Nadat mijn Columbus gecrascht is heb ik een nieuwe gekregen.
Ik gebruikte altijd, de info toets en de tone toets, en dan werkte hij onder het rijden.
Nu heb ik een nieuwe Columbus en dit trukje werkt niet meer.
Wie heeft er een tip.
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Ik meen dat het mogelijk is om te downgraden naar de 1200 versie waarbij dit kon, niet erg handig gezien de fixes etc die ze vanaf toen tot nu hebben doorgevoerd. Andere optie is een softwarematige flash zodat de functie wordt toegevoegd/geactiveerd. And last but not least, een stukje hardware ertussen plaatsen, de zogenoemde Video in Motion module.

Succes
 

nomad

Senior Member
Gewoon even softwarematig laten unlocken, heb je geen last van firmware versies of verkeersinfo. Stuur maar een PM als je intresse hebt.
 

MarcoO2

Forumguru
en dat kan ik je van harte aanbevelen. Rijd alweer een tijd "geunlockt" rond, en met veel plezier! Heerlijk, meziekdvd-tje erin en de file is ineens lang zo erg niet meer!
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Oh ja, die optie van Nomad totally vergeten.. Was al een tijdje terug dat ik het had gelezen. Neem me niet kwalijk Nomad... ;)
 
Hey,
Heb bij mij in de garage geïnformeerd en zij kunnen het niet unlocken, gaat wel met een kabel.
klopt dit?
Greetz...
 

MarcoO2

Forumguru
Dat klopt inderdaad, de dealer zal dit niet voor je doen (en kan het ook niet).

Er zijn, zimpel gezegd, twee soorten vrijschakelingen: een mechanische (met een kabel), en een softwarematige. De optie van Nomad (die er bij mij op zit) is softwarematig. Deze aanpassing wordt niet overschreven bij een softwareupdate van de Columbus. Voor meer info zou ik een pb naar Nomad sturen, die kan je wel vertellen hoe en waar je het kunt laten doen.
 
Bovenaan Onderaan