Dubbele/ variabele laadvloer in Karoq

Couma052

Nieuw lid
Beste Garfield62,

Dank voor de duidelijke foto's, dat ziet er heel goed en strak uit!
Ik ga op zoek naar een laadvloer van een Golf 7 variant en ga ermee aan de slag. Ik zal er foto's van maken en die hier posten voor ieder die er later ook mee aan de slag wil.
 

Kitepassion

Nieuw lid
Vandaag de variabele laadvloer van een Golf 7 station ingekort, steunlatten voor beide zijden gemaakt en voorzien van inkepingen voor de fixatie van het achterste deel gemaakt. Ook een inkeping gemaakt om de laadvloer in open geklapte stand te kunnen zetten. Ik moet de steunlatten alleen nog zwart spuiten. Erg tevreden met deze goedkope oplossing die ervoor zorgt dat de kofferbak altijd opgeruimd eruit ziet. Alle kleine dingen die normaal in het zicht lagen liggen onder de dubbele laadvloer. Bedankt voor de tip.
 

Ronald1970

Nieuw lid
in onderstaande link wordt uitgelegd hoe je een originele variabele bodem kunt monteren.
zelf heb ik mijn Karoq sportline nog niet en heeft helaas ook geen dubbele bodem meer is niet meer te bestellen.
hierdoor ben ik actief gaan zoeken naar de mogelijkheid om dit achteraf te gaan inbouwen.


mijn huidige seat ateca heeft wel een variabele bodem en dit ga ik enorm missen
 

EdZ

Donateur
Kun je 'm niet overzetten?

Edit: als ik een Karoq configureer is de laadvloer nog wel een te bestellen optie.
 
Laatst bewerkt:

Ronald1970

Nieuw lid
Dat is zeker mogelijk ,de garage waar de auto wordt ingeruild zal hier niet blij mee zijn als de zijkanten zijn verwijderd met gaten in de bekleding als gevolg. :arghh:Ik ben wel verbaasd dat het dus wel mogelijk is om dit te kunnen configureren.
 
Bovenaan Onderaan